Echt respect!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:29

Ik vind het leuk om op deze discussie in te gaan omdat Anna de Wnter genoemd word, iemand die ik redelijk ken, en een vriendin van mij nog beter. Zij heeft de Romeo van het filmpje ter lease gehad een periode omdat zij graag een paard wilde kopen en ze hem van haar mocht lenen voor enkele maanden.
Ik was erg blij met het paard, niet doods, maar stabiel, zoals je de horsenalities kent om naar t midden toe te werken ;) en daardoor was hij ook een fijn paard als maatje voor de mijne, beide RBI met hun sterkere en zwakkere plekken en ze konden zo goed samen naar buiten! het stel :)
Maar ook moet je weten dat hij bij mijn vriendin lang niet zo level 4+ was zoals op t filmpje, omdat het de combinatie is die zo'n werkwillend fine balanced paard geeft. En natuurlijk kom je er als buitenstaander, die wel ervaring met parelli heeft, ook wel maar ik kan je zeggen dat het wel heel persoonsgebonden blijft allemaal :)

Wicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:33

Wat een leuke foto van Room en jouw paard.

Tuurlijk is het de combinatie die zo'n resultaat geeft, maar da's in elke discipline zo. Daarnaast in een auditie-filmpje een test zoals een dressuurproef of een springparcours, je moet laten zien wat je in huis hebt. Het heeft niet zoveel te maken met je trainingen, ten minste bij mij niet.