Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
capopjekop schreef:Dat had toch ook kunnen gebeuren als je alleen rijdt? Maar ik snap het wel, pony's zijn toch net wat opgefokter vaak. Als het niet goed voelt moet je het idd gewoon niet doen.

Was niet meer de bedoeling want we hebben net andere uitgaven gehad, maar kon m niet laten staan. Ik ben heel blij!!!!
wij komen onder de rook van schiphol vandaan nobje schreef:pipo schreef:Hee psssstttt ik ga vandaag een matathonwagentje ophalen.Was niet meer de bedoeling want we hebben net andere uitgaven gehad, maar kon m niet laten staan. Ik ben heel blij!!!!
En en en
je begrijpt nieuwschierig
bij Bink past het netjes op de laatse gaatjes ,toen alles pas gemaakt natuurlijk. pff ook een vak apart
Ook de bomen enzo.. Affijn ik dr op (het is echt een kinderwagen) en even naar buiten.. begint t toch te plenzen!!! brrr
Maar ben heel blij met mn wagen pipo schreef:nobje schreef:
Hee psssstttt ik ga vandaag een matathonwagentje ophalen.Was niet meer de bedoeling want we hebben net andere uitgaven gehad, maar kon m niet laten staan. Ik ben heel blij!!!!
En en en
je begrijpt nieuwschierig
bij Bink past het netjes op de laatse gaatjes ,toen alles pas gemaakt natuurlijk. pff ook een vak apart
Ook de bomen enzo.. Affijn ik dr op (het is echt een kinderwagen) en even naar buiten.. begint t toch te plenzen!!! brrr
Maar ben heel blij met mn wagen[/quote]