Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ariebren schreef:Waar ik op doel.
Er is een mens met een gigantisch groot paardrij talent.
Die mens moet ook het paard vinden wat ook een gigantisch groot wedstrijd talent heeft.
Onze Olympische kampioen, Anky, zoekt en heeft gevonden ??
Ook een paard wat olympische capaciteiten heeft voor de komende spelen ??
Ariebren schreef:Vandaar dat die osteopaten momenteel goud geld verdienen.
Eigenlijk moeten die eigenaren van al die osteopaat paardjes zelfs eens gaan nadenken.
Ben ik als ruiter zelf lenig en soepel genoeg om een paard in te rijden ??
superwoman schreef:Ariebren schreef:Vandaar dat die osteopaten momenteel goud geld verdienen.
Eigenlijk moeten die eigenaren van al die osteopaat paardjes zelfs eens gaan nadenken.
Ben ik als ruiter zelf lenig en soepel genoeg om een paard in te rijden ??
Idd, meestal ligt het probleem bij de ruiter. En het probleem zou ook kunnen voortkomen uit lichamelijke problemen is het nog aan de ruiter om dit te herkennen.
De signalen van het paard zijn voor ons niet altijd even duidelijk.
Bij grote signalen, zijn er meestal al een hoop kleine aan voorbij gegaan...
Ariebren schreef:Ja magnesium, was ook zo'n hype.
Het baat niet en het schaadt ook niet.
Alle problemen met een paard worden veroorzaakt door de eigenaar, ruiter.
Mindfields schreef:Er wordt niemand veroordeelt of aagevallen, feit is dat 99% van de problemen zijn oosprong vindt in het zadelmakmaakproces, daarom wordt daar eerst op doorgevraagd.
NatasjavE schreef:Ariebren schreef:Waar ik op doel.
Er is een mens met een gigantisch groot paardrij talent.
Die mens moet ook het paard vinden wat ook een gigantisch groot wedstrijd talent heeft.
Onze Olympische kampioen, Anky, zoekt en heeft gevonden ??
Ook een paard wat olympische capaciteiten heeft voor de komende spelen ??
Anky kent haar grenzen. Ze rijdt ze zelf niet in. Ze weet waar haar talent ligt.
stormy8 schreef:Cassidy schreef:Mocht je een koper zoeken, kijk even op http://www.trainingsstalstarnmeer.nl
Misschien kunnen ze bemiddelen, of ander hebben ze misschien wel interesse in een overname van het dier.
Dankjewel Cassidy, dit is een antwoord waar ik zeker iets aan heb. Ik ga contact opnemen met hen.