Sorry jongens, het gaat echt supersloom. Als ik denk dat ik alle filmpjes gebruikt heb moet ik nog een heel eind. Maar ik moet nu nog 2 minuutjes geloof ik, hoop dat ik het morgen af krijg!
Ik heb het filmpje af Ik ga nu de handleiding lezen en hem naar een media player bestandje omzetten. Dan komt hij op Youtube en zal ik een apart topic plaatsen!
Jullie zijn nu allemaal heel nieuwsgierig en het duurt nog lang voor youtube hem geladen heeft. Handleiding was snel gelezen dus hij is nu aant opslaan.
Geen haast! Hoe langer je wacht hoe leuker het word! Uuuh, heb nét een nieuwe video van Hannah en Menno af met VD-beelden, snorry dat ik niet doorwerkte, dan kon die je beelden er ook nog inproppen!
Hannah zit er gelukkig al een paar keer tussen, ik weet niet wat voor beelden je had, maar het filmpje is in ieder geval redelijk naar hoe ik het wilde!
Ik wil wel vast van tevoren zeggen, níet iedereen die mij iets gestuurd heeft zit ook daadwerkelijk in het filmpje. Ik had al een heel beeld/idee in mijn hoofd toen ik hieraan begon, en ik heb daar de beelden bij gezocht. Dus vast excuses voor de mensen die er niet in zitten.