Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

loulou schreef:whaha, nee as je weet wie er komen vind je het plan opeens veel minder leuk denk ik![]()
![]()
heey maar ff serieus, mir moet eerst maar aan harry vragen hoe het zit met die vergunning en anders bellen we gewoon een x de gemeente![]()
ga ik echt doenkan het altijd proberen toch
![]()
en dan ga ik natuurlijk eerst vragen wanneer die een vergunning krijgt en nie gelijk zeggen van 'je mag hem pas in maart een vergunning geven'
uhm... de schuur belemmerd je uitzicht, maar dan andersom! kan da?
dan zeg je gewoon dat je van de buren bent

wahahah ja die zorgt inderdaad voor de meeste rellen
in de club
hahah

das niet lief.
dus je moet elkaar ook niet zo snel geloven (dit koppel ik weer terug naar cecile waar ik de naam niet van mag noemen, bij haar moet je alles delen door 5 en dan heb je de waarheid ongeveer) ach jah je moet ook niet zo snel interpreteren denk ik. Als je nou eens verder kijkt dan wat je ziet
ga eerst al de feiten na enz enz Kun je beter je conclusie's trekken
en kom ik een beetje slim over??
)
haha, als je van die moeilijke woorden gebruikt lijk je ook heel slim! (tip haha) die laatste zin van het verhaaltje is wel slim ja haha.
) 
Annelou schreef:En lukte dat goed Shakira mennen?![]()
oooh jullie noemen namen, straks komt .... heel toevallig op bokt, en doet de ontdekking
haha in het begin snapte ie er niks van, maar daarna begon het toch wel te dagen, dus ik had wel vooruitgang geboekt
Suleika schreef:whahah ja inderdaad!!! ik denk dat ik er binnenkort weer even mee ga wandelen over de weg. ga je mee?