Succes in de finale! Wij zijn al weer lekker thuis. Had het wel leuk gevonden om de finale te kijken, maar ben ziek dus de dag is lang genoeg geweest en ik duik lekker mijn bedje in.
Ik ben net finale gereden met de kleine pony. Rende z'n benen onder z'n lijfje vandaan. Weet niet hoeveelste ik geworden ben, maar ben dik tevreden! Nu even kijken bij derest en dan dubbelspan voor de kar zetten.
Ik was vrijdag groom. Eerste ronde was pony teveel onder de indruk, dus liep niet. Zelfs zoveel dat de jury twijfelde of die wel paardenmaat was, haha. Tweede ronde ging pony wel fijn, alleen de menner wilde te snel (poortjes overslaan), gelukkig kon ik op tijd nee zeggen, maar het resulteerde wel in tweemaal extra volte, maar toch 20sec sneller dan eerste ronde. Dus weer een ervaring rijker. Op naar de volgende indoor (in Zwartewaal).
Dyonne: Dus jullie reden met een enkelspan paard? Omdat je het over pony hebt? Mooi dat jullie een ervaring rijker zijn, als je er maar van geniet, toch?
Nog mensen hier die 25e meedoen met voskamp hall bokaal in laag-soeren? Ik doe mee met tweespan in hobbyklasse, onze eerste indoor oefen, dus ben benieuwd! Lekker voor de lol en oefening!
Wij doen ook mee in Laag-Soeren. Ik start met m'n nieuwste aanwinst HC in tweespan en we doen ook nog een keer mee voor het echie! Gelijk mijn nieuwe Voskamp wagen testen. Als het goed is, is hij dan klaar. Hebben nu nog het demo model thuis staan.
KimBreda
Geplaatst: 07-02-12 22:19
Zondag 4 maart men indoor in Prinsenbeek bij manege Overbos
Iedereen is welkom om mee te doen en het is ook goed te doen voor mensen met wat minder wedstrijd ervaring!
Wij gaan alleen zondag. Is toch wel een heel end weg voor ons. Starten, net zoals we dat de hele competitie al doen met dubbelspan pony's, enkelspan paard en enkelspan pony.
Wij starten beide dagen rond 5 uur met het vierspan. Is voor ons de enigste thuiswedstrijd van het jaar, dus lekker dichtbij, maar ga helpen met bouwen en ben zaterdag ook al vroeg aanwezig.
O dan gaan we jullie zeker zien, wij starten even voor vijfen en even na vijfen.lekker he zon thuis wedstrijd hadden wij vorige keer in Barsingerhorn ook.