Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, hij ontwikkeld zich idd nog steeds behoorlijk en ben benieuwd hoe hij komende jaren nog zal uitgroeien. De zomerperiode samen met de merries heeft hem ook echt heel goed gedaan, hij is zo lief tegen de merries en heeft van hun ook wat meer manieren geleerd
. Ik hoop dat hij volgend jaar weer minimaal een leuk vriendinnetje krijgt waar hij lekker mee op de weide kan staan, ik gun hem dat zo. Kijk hem lief samen met het gastmerrietje grazen

, dus als alles goed blijft gaan maak ik volgend jaar een afteltopic aan voor zijn allereerste verwachte veulentje! 
. De eerste zaterdag van november is 5 november heb ik gezien, Pandorro zou eind oktober weggaan voor het keuringsklaar maken maar dat kan ik opzich wel een weekje verzetten.
.
. Ik heb het inschrijfformulier al klaarliggen en heb hem opgegeven voor bestgaand mennen en het b proefje. Ik zie het dan puur als ervaring voor ons en verwacht er niet meer van dan dat hij de bak redelijk rond gaat
. We hebben nog maar 1x in een bak gereden en dat ging goed, maar hij zal wel druk zijn door alle indrukken.janouk schreef:http://www.letty.nl/mensport/menzwepen/balance-menzweep
Deze al eens in je hand gehad?. Heel licht en goed in balans.
.
.
.
Staat goed voor de wagen.
Leuk dat je toch mee gaat doen! Volgens mij kan ik dat weekend niet anders was ik komen kijken!
), op die manier kan je ook niet achterover slaan of voor vreemde
. Het was wel een vaardigheidsles, voor het eerst door pionen en tonen, en ik denk dat hij zijn nieuwe hobby wel heeft gevonden, hij vond het geweldig en wat deed hij dat goed voor een eerste keer, nergens bang voor ook, hij is zo stoer. Ik heb tussendoor een beetje de oefeningen uit de proefjes geoefend (rij zelf nooit in een bak met hem), ook daar ben ik erg tevreden over al is het natuurlijk nog niet helemaal perfect, ik zie het nu als een goede ervaring en volgend jaar zullen we wel de puntjes op de i gaan zetten en misschien dan wel officieel gaan starten
.
.