[AR] Pony Wk.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

struikje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 11:27

Dit geneuzel gaat duidelijk over de beste stuurlui staan aan wal. Wees blij dat er nog menners zijn die zich willen inzetten voor nederland hebben zeker geen idee wat het allemaal kost....

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:38

struikje1984 schreef:
Dit geneuzel gaat duidelijk over de beste stuurlui staan aan wal. Wees blij dat er nog menners zijn die zich willen inzetten voor nederland hebben zeker geen idee wat het allemaal kost....
Enig idee wat voor kosten en inzet van vrijwilligers het kost om de stuurlui aan het rijden te houden?

Wat ik mis in de mensport is een open opinie en discussie. Als je niet oppast gaat het al snel te direct op de man en mensen voelen zich vaak snel aangevallen.
Ik kijk op zondagavond graag naar Studio Voetbal, en velen met mij. Met weinig fantasie kun je verschillende sporten direct aan elkaar koppelen en lering uit trekken. De journalistiek in de voetbalsport staat hier ook op een iets andere voet. Dit met alle respect naar Cindy Timmer toe, waar we met zijn allen toch voor een groot gedeelte van afhankelijk zijn bij onze informatievoorziening, maar veelal is het toch een beetje (rose) gekleurd.
In de wandelgangen hoor je ook vaak hele andere meningen dan die daadwerkelijk worden uitgesproken.

2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:11

daar heb je opzich wel gelijk in. Maar ik neem aan dat jij ook weet dat ze bij studio voetbal lang maar dan ook lang niet alles vertellen wat ze weten.

Wat Cindy betreft: wil je dat ze alles verteld, goed en slecht? dan krijgt ze nooit meer een eerlijk antwoord van wie dan ook!
daarnaast is er in de klasse 1,2,3 wedstrijden genoeg "slechte" praat over de menners, zo zit de (men)wereld nou eenmaal een beetje inelkaar!(helaas) maar bij de 1,2,3 wedstrijden heeft het geen belang voor anderen.. bij de internationale rijders wel(lees sponsors e.d.) die niet graag geassocieerd willen worden met slechte verhalen bijv.

waarschijnlijk weet jij ook wel verhalen waarvan je denk: ik hou mn mond wel... dat geld voor Cindy helemaal natuurlijk, wat heb jij, of andere eraan als er slechte zaken op internet verschijnen?

gezien dit topic kunnen een aantal mensen best wat vertellen over wat er tussen de enkelspanrijders speelt... bijna iedereen weet dat er iets speelt, weinigen weten wat er echt speelt en die houden hun mond, terecht? ja ik denk het wel! niemand schiet er wat mee op. het geld voor bijna iedere (top)menner dat er wel een verhaal(al dan niet waar) van hun bestaat wat niet de schoonheidsprijs verdient.

ik denk dat de menwereld er niet beter op word als er slechte zaken naar buiten komen...

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 08:03

2span schreef:
.

ik denk dat de menwereld er niet beter op word als er slechte zaken naar buiten komen...

Amen.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 09:52

Het gaat er ook niet om om negatieve publiciteit te brengen maar de Mensport heeft best een redelijk aantal fanatieke volgers en een meer objectieve berichtgeving zal voor hen wel aantrekkelijk zijn. Nu zeg ik niet dat dit de taak van Cindy is en ik weet ook wat voor inzet het kost.

Er gebeuren heel veel dingen achter de schermen in de mensport. Voor de doorzichtigheid en democratie zou het ook een zet in de goede richting zijn.
Maar dit staat eigenlijk al weer een beetje los van het WK dus we dwalen af.

Sjonniej

Re: Pony Wk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:56

Noem dan 1 ding wat niet kleurig in de pers wordt gebracht?
Alle journalistiek is toch gekleurd? Welke kant dan ook op.
Hetzelfde met jurysport, je hebt simpelweg met mensen te maken, dus kan het niet 100% objectief zijn.

Ik sluit me ook aan bij 2span en kijk uit naar de prestaties van de menners in Lipica!

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:02

vraag me af wie er schuil gaat achter 2span . . . . .

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 07:35

Waarom weer zo cynisch waarom niet gewoon het een keer met iemand eens zijn .
Jammer dat de menwereld zo klein is en dat men niet meer openlijk voor zijn/haar mening durft uit te komen.
Als je tegenwoordig om gaat met A en B is het daar niet mee eens ga je al weer over de tong en waarom, omdat niemand de moeite neemt om eens te kijken hoe een persoon werkelijk is, nee men gaat liever uit van de roddels.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 09:46

Nou zijn de roddels vaak natuurlijk wel meer spectaculair en vermakelijk dan de realiteit :+

2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:09

ja maar gelukkig zijn er mensen die ook graag de waarheid horen....;)

om bij het topic te blijven: het wk staat voor de deur, Jan de Boer is volgens mij vandaag vertrokken of anders morgen! Ben benieuw of andere rijders ook zo ver voor het wk al vertrekken.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:07

2span schreef:

om bij het topic te blijven: het wk staat voor de deur, Jan de Boer is volgens mij vandaag vertrokken of anders morgen! Ben benieuw of andere rijders ook zo ver voor het wk al vertrekken.

Hoorde dat hij eerst nog naar Oostenrijk of ergens ging om nog een trainingsiets te volgen :)

Wij vertrekken zondag richting Slovenie :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:26

2span schreef:

Zag gisteren een vrachtwagen van Chardon over de A28 rijden, maar wel richting westen :D ..
Iemand gehoord waarom Corjan niet mee gaat?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:49

Corjan zou alleen meegaan als Yvonne of Melanie thuis zou blijven. Tenminste zo stond het in de persberichten.. Dus blijkbaar gaan beide dames daar met gezonde, fitte popony's heen.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 21:33

Corjan zou inderdaad mee gaan als ze hem zouden vragen voor het team.

Het wordt nog een leuke strijd met onze oosterburen:

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 22:23

Ziet er goed uit bij de buren

2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:18

het gaat nu echt beginnen!

ik denk dat Jan de Boer het wel benauwd heeft gehad met 2!! pony's in de holding box, dat is pas stress...

de hindernissen zijn niet echt technisch heb ik begrepen, en het A traject is iets minder dan 5km lang.

word een leuk weekend hoop ik!

succes NL!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:04

De dressuur is live te volgen, over een paar minuten moet Yvonne....

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:32

Nou, ik vond het geen verkeerde proef. Wel wat spanning maar mooi actief vanuit het achterbeen. De punten vielen wat tegen vond ik al kan ik de jury ook gisteren niet helemaal volgen.
Ik heb de proef van Dieter Baackmann gezien, die pony's vond ik geweldig lopen. Helaas staat t filmpje niet op Hoefnet.

Edit: net de proef van Koux gezien en val toch van mijn stokje door de beoordeling...

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 10:03

BlackDevils schreef:
Nou, ik vond het geen verkeerde proef. Wel wat spanning maar mooi actief vanuit het achterbeen.

:j mee eens...

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 10:08

Juryresultaten blijven wel verbazen.
Natuurlijk is een Welsh Cob wel mooi, maar zoveel punten verdiende die nu ook weer niet..

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:15

Ze zouden de hoogste en laagste gewoon moeten laten vervallen.
Dat gebeurd toch wel meer? Maar dan nog blijf je je verbazen...

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:38

zijn de genoemde dressuurproeven nu ook nog ergens terug te kijken?

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 20:39

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:47

kan aan mij liggen maar zie daar maar 4 proeven staan o.a. van boom, nog 2 spanrijdens en een enkelspan. Niet van Yvonnen of van de cob van Koux

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:53

Er zullen nog wel een aantal proeven verschijnen maar denk niet dat ze allemaal online komen.
Misschien een vriendelijk verzoek aan Cindy?
Of beter misschien, gewoon alle Nederlanders en de top 5 van elke rubriek. :P
Laatst bijgewerkt door BlackDevils op 23-09-11 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt