Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gohya schreef:Laat a.u.b. mijn ponyopvang hierbuiten,die heeft al genoeg schade op gelopen door TS.
Laat ik dit zeggen:als je van de DB,Politie en BOA een proces verbaal word opgelegd wegens verwaarlozen van paarden,ben je dan goed bezig of niet.Meer zal ik niet meer zeggen,wil alleen dat mensen het weten en dat de andere bokkers dus niet liegen over wat ze zeggen.
Geef Rolex Masters Senioren Slobber,je weet hoe goed dit spul is,je hebt met eigen ogen gezien hoe de draver Beauty hierdoor dikker werd.
In principe weet je gewoon al hóe je Rolex dikker kan krijgen,je hebt het in RL mee gemaakt.
gohya schreef:Gooi er dan wat muesly doorheen,dat deed ik toen ook.
Dat scheelt ook echt weer,en ook een scheut lijnzaad olie erdoor.
calice schreef:Ik zeg niet dat je geen eten geeft, geef alleen het advies om de DA er bij te halen en daar eventueel ook extra advies over voer in te winnen
.
Ik heb samen met je in een topic gezeten en heb toen meer gekochte en verkochte pony's van je voorbij zien komen, het is geen persoonlijke aanval maar je geeft zelf aan dat je een negatief paardenverleden achter je wil laten, probeer dan gewoon niet steeds in herhaling te vallen want dan veranderd dat niet...
calice schreef:Ik zou de DA inderdaad meteen vragen of hij hem even volledig wil onderzoeken, eventueel bloed tappen als hij dat advisseert zodat hij een goede start kan maken en je dingen kan uitsluiten.
Verwacht niet dat hij binnen een maand weer op zijn oude gewicht zal zijn en vol in zijn bespiering zal zitten. hier kan zo een paar maanden overheen gaan.
Als zijn achterhand zo slap is zal ik lekker gaan longeren, hij heeft al genoeg aan zichzelf en een extra gewicht op zijn rug zal niet prettig voor hem zijn.
macholoverr schreef:Volgens mij les gever wel![]()
Ik moet hem alleen niet over vragen!
Verder weet ik al hoe ik dat moet oplossen met de hoe en de wat!
Dus liever hier geen commentaar meer op!
macholoverr schreef:Dat hoop ik wel jaDat ik dat ben...
Ik ken tevens nog paarden ie er slechter uit zien als Rolex waar inenzief op gereen wor omdat ze niet dikker willen worden! En ie zijn er nog erger aan toe als Rolex! Ik laat het wel weten wat e veearts zegt!