die van mij staan ook rond die tijd dag en nacht op de wei maar daar hebben ze genoeg afleiding. 2x per dag intensief rijden en nog een half uur in de paddoc en de rest staan ze lekker te slapen op stal.
inderdaad maisie, die van mij staan in de zomer ook heel de dag buiten, ze hebben genoeg te verwerken op zo'n week en zo'n half uur samen lekker ff los is dan genoeg voor ze
avaluna
Geplaatst: 28-12-09 15:18
Ik heb voorzichtig gepolst en manlief zei dat als ik zoiets heel graag wilde, het misschien wel kon. Wij hebben een eigen zaak en een klein kind, dus is toch heel bewerkelijk voor ons, zeker buiten de schoolvakanties. Ik durf nog niet te hard te hopen, maar lijkt me echt super. Mijn concourswagen is binnen en nu kan ik eindelijk eens echt gaan trainen/meer dressuurmatig in enkelspan rijden. Goed oefenen dus, zodat we geen slecht figuur slaan als het door gaat...
avaluna
Geplaatst: 28-12-09 15:22
O ja, waar kun je navraag doen over één of twee pony's? Ze kunnen samen in één stal .
Tot wanneer kan je je inschrijven of gaat de aanmelding open? Het blijft spoken
Sjolvir
Geplaatst: 29-12-09 19:23
Aangezien ik hier het halve menkamp tegen kom van 2009...
Kan ik alleen maar met ze meegaan in hun enthousiasme!! Het is fantastisch leuk om te doen.
(helaas mijn pony geblesseerd, geen menkamp.. zoek ander paard voor erbij. Maar nog geen idee waarmee ik uiteindelijk thuiskom (heb wel al een vermoeden) Jammer... ach 2011 neem ik gewoon Sjol en de nieuwe mee )
Maisie
Geplaatst: 18-01-10 19:02
Even een schopje aangezien de inschrijfformulieren online staan.
Ik ben toch wel benieuwd wie er welke week gaan. Wij zijn nog aan het twijfelen omdat we ook gaan verbouwen in maart en dat ook centjes kost.
ja,vrijdag door gemaild en Zaterdag al bevestiging gekregen. Zondag rij ik met allebei mee,Lotte 2x dressuur in het L en Dandy 1x dressur ook L en vaardigheid.
Het is zo jammer dat het niet in een vakantie valt. Ik heb 2 weken meivakantie en 6 weken zomervakantie. Helaas geen baan waar ik vakantieweken kan ruilen (onderwijs)