Laten ze weten dat ze graag voor je werken en dat ze 't leuk vinden en dat doet je als trainer toch altijd goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Laten ze weten dat ze graag voor je werken en dat ze 't leuk vinden en dat doet je als trainer toch altijd goed!
de klassieke buiging vind feija niks aan, het compliment wel weer. het leukste vind ik zelf oefeningen bedenken, oefeningen die bij het paard passen bvb als ie graag dingen in zijn mond neemt, laat hem bvb midgedgolfen...hebben we van de week geprobeerd en ik lag echt in een deuk, hij deed het nog ook.

Weet je al hoe je 't em aan moet leren of zal ik even de site van een vriendin en mij sturen waarin 't staat uitgelegd?

snowdon schreef:Ik doe dat soort dingen eigenlijk nooit vanuit een boekje o.i.d., dat werkt dan toch niet
Ik vogel het wel uit
we hebben vandaag veel getraind vanuit tempowisselingen ( op de grond wel te verstaan), stakkato trainen houd je paard scherp, mijn ervaring dan. vanuit de stap zo in de draf, zijwaartsgangen en wijken en dan stilstaan zo uit het niets, achterwaarts lopen en dan weer aandrafen bvb.mooi werk.