Echwel schreef:Ik hoop dat hij daar de boel een beetje kan opschudden![]()
We zouden ons toch rot lachen : stél dat hij in Deurne aan de start komt en daar dan gelijk kampioen wordt......................!
Hij heeft de potentie in huis !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gertje schreef:on-topic; Het selecteren van Arjo ten koste van Lisette is misschien nog wel te begrijpen aangezien Arjo vaak tweede werd in de marathon, kort achter Lisette en een prima vaardigheid kan rijden. Leuk voor Lisette is dit uiteraard niet. Als ze meer verschil kon maken in de marathon had ik voor haar gekozen.
Over Karel, onbegrijpelijk, had zelf liever Manon en Woutera gezien in Greven. Voor de individuele starters vind ik het leuk dat er gekozen is voor jonge menners welke prima presteren, zeker Melanie verdient het.
Youp schreef:Onvoorstelbaar dat 1persoon alles bepaald en niemand (inclusief de topsportcommissie) wat kan of durft te doen omdat ze vrezen voor hun eigen hachie.
Dit breekt de pony-sport af in NL.
Gelukkig is de nieuwe coach een ander mens.
Maar daar hebben de meiden nu niks aan...
De menners dienen zich aan de regelste houden en zich professioneel te gedragen.
Laat ze dat eerst zelf maar doen dan.
boefjes
ardo_iggy schreef:Youp schreef:Onvoorstelbaar dat 1persoon alles bepaald en niemand (inclusief de topsportcommissie) wat kan of durft te doen omdat ze vrezen voor hun eigen hachie.
Dit breekt de pony-sport af in NL.
Gelukkig is de nieuwe coach een ander mens.
Maar daar hebben de meiden nu niks aan...
De menners dienen zich aan de regelste houden en zich professioneel te gedragen.
Laat ze dat eerst zelf maar doen dan.
En wie is die nieuwe bondcoach dan volgens jou????
Echwel schreef:Ach zullen we het maar niet hebben over degenen die wel de punten hebben gehaald maar een aanfluiting zijn in de klasse 4 en helaas niet snel genoeg degraderen of overstappen naar de Antillen..