[AR] Sedderick (shet) voor de 2e keer voor de wagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

T0rnad0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:32

Paintlinger schreef:
Menles of niet....verstand kan je niet kopen.....dan heb je.....of niet...

En dit vindt ik wel een mooie zin om af te sluiten :o

Paintlinger

Re: Sedderick (shet) voor de 2e keer voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:32

Ik ook..... :wave:

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:36

ik durf hier op bokt bijna niet meer te reageren omdat ik me schaam voor mij leeftijd.
:n
ts en haar helpers: nu we het toch over anky hebben, wat zegt anky ook al weer: zelfs ik leer nog elke dag!
mischien voordat je weer over anky brult..... je zegt dat je het goed doet, maar bijleren is dus niet zo slecht
en wat is volgens jou goed, je zegt overtuigd; ik doe het goed, waar heb je al die zelfkennis vandaan?

een tip: lees dit topic eens vanuit andersmans ogen door, ik denk dat ik door de grond zou gaan van schaamte.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:37

gekvanfleur schreef:
een tip: lees dit topic eens vanuit andersmans ogen door, ik denk dat ik door de grond zou gaan van schaamte.

Zo jong en zo'n goede woorden :) Maar die tip zou ik langs beide kampen dan wel in acht nemen, nee? Of ben ik nu weer diegene die de bal misslaat :?

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:38

ben jij prof tenisser? hihi

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:40

daijano schreef:

Love game? :+ maar lijkt me nu niet zo verstandig om te zeggen...

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:41

zwieke schreef:
daijano schreef:

Love game? :+ maar lijkt me nu niet zo verstandig om te zeggen...

haha schijterd

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:42

Ach, als roepen om een slotje niet werkt, kun je nog altijd op zo'n manier proberen 't topic op slot te krijgen. Succes vast gegarandeerd.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:44

Maar ik heb het toch gezegd?! :( Ga jij maar terug met je gezicht onder het zand :)

Maar ik ben wel eens met gekvanfleur :j

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:45

Goh, dan zijn we het ergens over eens........ ik ook.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:19

Moderatoropmerking:
Bokt is een discussieforum, er zijn wel regels verbonden aan een discussie op fototopics, maar als er een fototopic geopend wordt geef je daarmee ook aan dat je open voor een discussie. Om een slotje vragen omdat er een discussie binnen de gewone regels van een fototopic ontstaat is dus ook niet de bedoeling, en het topic blijft ook open. Wel wil ik een aantal hier op de regels wijzen, bij rijtechnisch commentaar gelden de regels van RT-HAW, dus geen herhalingen, tenzij er toevoegingen bij staan.
Tenslotte, wil ik de wijze post van gekvanfleur even aanhalen, kijk het eens van alle kanten, en sta net als Anky open voor dingen die nog bij te leren zijn.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:20

Gewoon even goed de nieuwsberichten met de mooie dagen in de gaten houden. Misschien komt dan vanzelf het besef...

Verhaal van mijn stalgenootje (pag 2) heeft in ieder geval niet zo'n indruk gemaakt.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:17

ik zeg leuke shet! leuk tuig! en doorgaan op de manier wat jij het beste vind/lijkt!

:D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:26

_Sigrid_ schreef:
Gewoon even goed de nieuwsberichten met de mooie dagen in de gaten houden. Misschien komt dan vanzelf het besef...

Verhaal van mijn stalgenootje (pag 2) heeft in ieder geval niet zo'n indruk gemaakt.

Nee, er gaat pas een lichtje branden als het te laat is ;)

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:40

Jelleee schreef:
_Sigrid_ schreef:

Nee, er gaat pas een lichtje branden als het te laat is ;)

Idd, en dan kunnen ze misschien wel nooit meer mennen....

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:53

Mag hopen dat jullie ook geen ongeluk overkomt, het komt nu over alsof jullei hopen dat er wat mis gata zodat ze jullie raad opvolgt, ga aub ergens anders mee bemoeien dan iemand gewoon afkraken omdta ze een shet voor de kar heeft, ze weet donders goed waar ze mee bezig is, maar bedankt dat jullie zo aardig zijn!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:05

Moderatoropmerking:
Daijano, ook voor jou gelden de regels. Beetje respectvoller mag wel, degenen die hier rijtechnisch commentaar geven geven het juist omdat ze niet willen dat er ongelukken gebeuren.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:15

daijano schreef:
Mag hopen dat jullie ook geen ongeluk overkomt, het komt nu over alsof jullei hopen dat er wat mis gata zodat ze jullie raad opvolgt, ga aub ergens anders mee bemoeien dan iemand gewoon afkraken omdta ze een shet voor de kar heeft, ze weet donders goed waar ze mee bezig is, maar bedankt dat jullie zo aardig zijn!

Tuurlijk hopen we niet dat er iets gebeurd! Dat wens je toch niemand toe! Maar het is gewoon niet verstandig.
Neemt niet weg dat het een hele stoere pony is trouwens, wat een leuk dier.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:18

daijano schreef:

je bent 26.... misschien een idee je ook zo te gaan gedragen?

TS wordt nauwelijks afgekraakt, ze krijgt goede tips met wat er niet klopt en wat daar de consequenties van kunnen zijn. Wat TS daar vervolgens mee doet (niks) is haar eigen keus.
Heeft er overigens niks mee te maken dat ze een shet voor de kar heeft, heeft er echter alles mee te maken dat de meer ervaren menners hier op bokt nu eenmaal al wat meer hebben langs zien komen en graag ongelukken willen proberen te voorkomen.

En het doel van een forum is nog altijd meningen en ervaringen delen. Als je dat niet wilt, tja...

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:32

_Sigrid_ schreef:

dit komt voor mij niet respectvol over, maar eerder alsof je wacht dat shanna ooit in het nieuws komt dat ze een ongeluk heeft gehad,
en dan misschien beseft hoe of wat.

Bij deze trek ik m eterug uit dit topic, en alles wat er gezegd is van mijn kant is niets persoonlijks. Is mijn mening. Niet meer en niet minder.
En ik bepaal zelf wel naar welke leeftijd ik me gedraag.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:01

nou als ik eerlijk mag zeggen, wat denk ik niet mag maar ik doe het toch, vind het ook zwaar kinderachtig hoe iedereen doordramt! shanna weet het nu vast allemaal wel, en wie weet volgt ze jullie raad wel op!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:57

nikitabanana: kennelijk weet ze het niet, aangezien ze vol blijft houden dat het allemaal wel mee valt, dat ze weet wat ze doet, en niks van een ander aan wil nemen

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:13

stef schreef:
nikitabanana: kennelijk weet ze het niet, aangezien ze vol blijft houden dat het allemaal wel mee valt, dat ze weet wat ze doet, en niks van een ander aan wil nemen

nee oke, ik snap je punt, alleen dat jullie erover doorgaan, bedoel snap het punt van veiligheid, maar dat hebben ze haar al wel 20x verteld, bedoel bij 1x is het wel genoeg, en haar mening is zo, so be it! ja klinkt simpel... het is een discussieforum, klopt, maar ze weet onderhand wel, en het is ook leuk als ze andere reactie's kan krijgen dan elke keer dezelfde..