Paintlinger schreef:Menles of niet....verstand kan je niet kopen.....dan heb je.....of niet...
En dit vindt ik wel een mooie zin om af te sluiten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jelleee schreef:_Sigrid_ schreef:Gewoon even goed de nieuwsberichten met de mooie dagen in de gaten houden. Misschien komt dan vanzelf het besef...
Verhaal van mijn stalgenootje (pag 2) heeft in ieder geval niet zo'n indruk gemaakt.
Nee, er gaat pas een lichtje branden als het te laat is
daijano schreef:Mag hopen dat jullie ook geen ongeluk overkomt, het komt nu over alsof jullei hopen dat er wat mis gata zodat ze jullie raad opvolgt, ga aub ergens anders mee bemoeien dan iemand gewoon afkraken omdta ze een shet voor de kar heeft, ze weet donders goed waar ze mee bezig is, maar bedankt dat jullie zo aardig zijn!
daijano schreef:Mag hopen dat jullie ook geen ongeluk overkomt, het komt nu over alsof jullei hopen dat er wat mis gata zodat ze jullie raad opvolgt, ga aub ergens anders mee bemoeien dan iemand gewoon afkraken omdta ze een shet voor de kar heeft, ze weet donders goed waar ze mee bezig is, maar bedankt dat jullie zo aardig zijn!
_Sigrid_ schreef:Gewoon even goed de nieuwsberichten met de mooie dagen in de gaten houden. Misschien komt dan vanzelf het besef...
Verhaal van mijn stalgenootje (pag 2) heeft in ieder geval niet zo'n indruk gemaakt.
stef schreef:nikitabanana: kennelijk weet ze het niet, aangezien ze vol blijft houden dat het allemaal wel mee valt, dat ze weet wat ze doet, en niks van een ander aan wil nemen