Vind het er echt schattig uitziet, wat een wolletje haha Vind dat er wel erg kritisch gereageerd wordt hoor, Ik vind het er in ieder geval niet onvriendelijk uitzien..
ohz loopt mijn pony ook met zo´n bitje, ook zonder bitringen,, nergens last van,, geen velletjes/haren ertussen,
over dat galoperen op de weg,, doe ik ook welleens voor de kar, en met een andere pony deed ik dat ook onder het zadel, als je het langzaam opbouwt is er denk ik niets aan de hand,,
ik vind het er heel schattig uitzien en jy kent je pony wss beter dan iedereen hier en op een paar foto's kan je niet oordelen, dus ik heb verder geen commentaar veel plezier verder
Ik dacht laat ik eens kijken of er nog topics waren over mijn kleine man (blijft toch beetje van mij )
Ik schrok wel van hoe mager hij was, en ben blij dat het nu weer iets wat beter gaat.
ohw.. ik zou hem geen bokkebitje in doen hoor, daar loopt hij echt niet goed op. ik had er ook gewoon een water trensje in daar liep hij het beste op. en zo te zien nu bij jou ook weer
Ik hoop dat je een mooie zomer tegemoed gaat vol leuke ritjes!