Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn heren zijn sinds 3 weken weer actief.bontegevaar schreef:Nou met een sulky kun je op een dubbeltje draaien en als ik met een sulky zou rijden kan ik een poort inrijden
en dr binnen no time achterwaarts uit kunnen komen om een andere poort te pakken (in hindernis). Met een sulky
ben je een stukje wendbaarder en om gezeur te voorkomen is er maar 1 optie > aparte rubriek.
haha 
JoyCiej007 schreef:Heb net parcoursoverzicht binnen, ziet er leuk uit!
Startlijst zal echter vervangen worden, ik sta er nl. niet tussen
Heb er erg veel zin in. 't zal voor mij wel afwachten worden óf ik wel zelf kan starten, ben v/d week nl. aantal dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm. alvleesklierontsteking. Die zit er dus nog steeds, en gaat niet zomaar weg.
Denk dat ik op de dag zelf maar beetje moet kijken of het gaat.... en gewoon hopen dat ik dan pijnvrij ben en dus de leidsels ter handen kan nemen

)
bontegevaar schreef:Half 6 start de laatste en inprincipe is dan ook de uitslag ingevoerd. We gaan proberen alles gelijk per computer in te voeren.
Een heel programma is ingesteld, waardoor de plaatsing vrij snel bekend zal zijn...