Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje"]
[quote="stef schreef:Zowel Debo en ik zijn bezig met shows voor te bereiden. Wij willen ons (logisch denk ik) niet de kaas van het brood laten eten (zoals Debo gister via MSN tegen me zei)
Debo"]
[quote="Sjuimpje"][quote="stef schreef:Zowel Debo en ik zijn bezig met shows voor te bereiden. Wij willen ons (logisch denk ik) niet de kaas van het brood laten eten (zoals Debo gister via MSN tegen me zei)
Yoline"]
[quote="Debo"][quote="Sjuimpje"]
[quote="stef schreef:Zowel Debo en ik zijn bezig met shows voor te bereiden. Wij willen ons (logisch denk ik) niet de kaas van het brood laten eten (zoals Debo gister via MSN tegen me zei)
Margreet schreef:Zullen we "Rijtechnische Problemen" dan maar opheffen als iedereen z'n kennis lekker voor zichzelf wil houden? "Vraag maar raak" kan ook wel weg dan trouwens. Zou een gezellig boel worden...
Debo schreef:Ik heb ind veel te leren maar kan ook al erg veel.. en als iemand mij een pbtje stuurd met de vraag om hulp ben ik echt de kwaadste niet om hun te helpen vraag maar aan menig bokt gebruiker.. Ik vind het alleen onnodig om dit met grote koeienleters over heel internet te versprijden...
deedee19 schreef:Is inderdaad niet erg gezellig als er nog 100 andere dezelfde show geven als jij.
Evy schreef:Ik geef een show voor me ponyclubGewoon met een onderlinge wedstrijd dan worden er veel dingen georganiseerd en dan doe ik dus een show. Gewoon laten zien wat je nog meer met je paard kan doen.
Ik zal het dan ook helemala niet erg vinden als andere leden het jaar erna ook een show geven. Dat zou ik juist leuk vinden, dan voel je je toch een beetje hun voorbeeld