Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Aukie schreef:Ik heb niet gezegd dat de kwaliteit van de Clever wagens nu slecht is hoor. Minder kan ook nog steeds voldoende zijn. Alleen waren die oude modellen veel degelijker volgens die persoon. Ik weet het natuurlijk niet uit eigen ervaring,
Maar ik was vooral benieuwd aan de hand van welke punten jij je mening hebt gevormd. Daarom was ik vooral benieuwd naar de betrouwbare bron. Misschien heb ik dat een beetje onduidelijk geformuleerd. Citaat:Iedereen stelt weer andere eisen en heeft een ander budget. Of je nu wel of niet tevreden bent over een bepaald merk hangt van zoveel factoren af....

Rosiewozie schreef:Wel grappig eigenlijk dat ik ondertussen een mooie koets heb en dat de discussie over de merken en daarmee dus ook de adviezen over de merken nog steeds voort gaat
mriekie schreef:Als ik bij ons op de menclub rondkijk waar ook gereden wordt met Cleverwagens valt mij op dat het lakwerk na een aantal jaar heel slecht wordt, zodat het al snel een verwaarloosde wagen lijkt. Als ik dit vergelijk met mn (overigens ook tweedehandsWaar baseer je dit op? Mijn wagen heeft ook flink wat km's op de teller staan en ziet er nog keurig uit. (oke, ik heb afgelopen jaar een ongelukje gehad. Waardoor ik veel schade had. Maar dit is allemaal netjes opgelost)
) wagens van 7 en 5 jaar oud die er allebei nog tiptop uitzien. Tegenwoordig zit er steeds meer RVS op de wagens en dat blijft er mooi uitzien. Jouw wagen is nu 3,5 jaar? als ik jullie zie rijden zal ik hem eens goed bekijken
haarlem schreef:De meeste cooperaties mengvoeder bedrijven hebben een weegbrug. een andere manier is de wagen optillen met b.v. een heftruck op ieder hoek een hijs of spanband met daar aan een weegschaal /bascule bevestigd.
Ik om op vrij veel meerdaagse sgmw en s'avonds met z'n allen voor de caravan komen vanzelf de verhalen los over voor en tegens van alle leveranciers. over elk merk is wel iets op te merken. vooral de minder positieve ervaringen worden dan uitgebreid besproken. Elke leveancier wil je graag een menwagen verkopen. Niet omdat hij die jou zou graag gunt of aardig vindt, maar voor zijn eigen gewin. dus zal altijd zijn wagen de beste de mooiste en de lichtste zijn die ooit is uitgevonden. geloof niet alles wat wordt gezegt van zowel de verkopers als ook van de collega menners, eigen oordeel en ervaring vormt je mening.

manie schreef:haarlem schreef:De meeste cooperaties mengvoeder bedrijven hebben een weegbrug. een andere manier is de wagen optillen met b.v. een heftruck op ieder hoek een hijs of spanband met daar aan een weegschaal /bascule bevestigd.
Ik om op vrij veel meerdaagse sgmw en s'avonds met z'n allen voor de caravan komen vanzelf de verhalen los over voor en tegens van alle leveranciers. over elk merk is wel iets op te merken. vooral de minder positieve ervaringen worden dan uitgebreid besproken. Elke leveancier wil je graag een menwagen verkopen. Niet omdat hij die jou zou graag gunt of aardig vindt, maar voor zijn eigen gewin. dus zal altijd zijn wagen de beste de mooiste en de lichtste zijn die ooit is uitgevonden. geloof niet alles wat wordt gezegt van zowel de verkopers als ook van de collega menners, eigen oordeel en ervaring vormt je mening.
Maar het is wel erg vervelend wanneer je 3x een verkeerde wagen koopt, omdat je het zo nodig zelf moet ervaren.
Ervaringen van gebruikers zeggen mij dus meer dan verhalen van verkopers
Vandaar dat ik hier ook mijn ervaring heb opgeschreven, dan kan een ander zijn voordeel doen met de 'fouten' die ik gemaakt heb.