Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SophievdV schreef:Maaik Jeetje dat is schrikken! Hoe gaat het nu?
Ooh die marathons lijkt me toch ook zo gaaf om te rijden!
Gisteren weer kunnen trainen. Zo blij dat ik alleen op de bok hoef te zitten en niet in het zadel haha! Dit kost me minder energie en levert veel positieve energie opDee was een beetje opgewonden omdat er rumoer langs de zijlijn was. We komen anders nooit iemand tegen op de manege maar nu was het bijna druk te noemen haha! Ik ken Dee nog niet zo goed in nieuwe situaties en ook niet als ze wat heter wordt, maar wauw jongens, ze ging aan en ineens kon ik er meer aan rijden! Wat een gaaf gevoel
Ze is ook beduidend losser dan een jaar geleden, zo fijn.
Jody had ik ook meegenomen, zij wordt blijkbaar chagrijnig als ze niks doet. Heb jaar even aan de longe laten lopen, maar ze is duidelijk minder fit dan wanneer ze niet dragend is. Hoop begin van het nieuwe jaar te kunnen starten met wandelen aan de hand. Ligt ook een beetje aan mijn eigen conditie.
Doen er ook mensen mee met de trainingen van Mendistrict Noord? Zag dat ze kampioenschappen nu op dezelfde datum zijn als de les van Hergen. Ik ga geen kampioenschap rijden geloof ik. Had me ook al aangemeld voor de les.
Dennis schreef:Ik heb zondag weer een minimarathon gereden, groom zei de avond van te voren laat af dus moest nog iemand zoeken. Heeft mijn man voor het eerst in ruim 19 jaar achter op gestaan!
1e rondje zelf ff denk foutje waardoor in een ander lijntje reed dan ik in mijn hoofd had.
2e rondje was Deedee heel stout, was goed dat Ebje wel goed scherp was, maar het kostte me wel 2 ballen. Voor de 3e wedstrijd op rij precies als middelste bij de 2spannen geëindigd.
Citaat:Doelen voor 2022:
Ebje: Z startgerechtigd worden, in de dressuur en vaardigheid.
Deedee: lekker op pakken na haar dracht en punten in de Z vaardigheid rijden.
2span: zomerseizoen weer L starten en dan volgend indoor seizoen door naar de M dressuur. En in de vaardigheid de L uit rijden, misschien eens M starten maar het hangt er een beetje van af hoe veel we kunnen starten.
En slagen voor de aspirant inspecteurs opleiding.
Spaikey schreef:Leuk nieuw topic voor 2023!
Ik heb mijn doel zeker gehaald.
Het was Z dressuur worden.
Zeker gelukt eindresultaat Z+11 dus ZZ startgerechtigd.
Mooier nog districtskampioen klasse Z afdeling Zuid en reserve kampioen op de hippiade in het Z.
Betere resultaten dan ik had durven dromen!
Zondag 8 januari starten we minimarthon gewoon voor de fun bij de impuls rubriek.
pjer schreef:Dit jaar een paard gekocht waar we fanatiek mee mennen. Nou staan we op een menstal dus dan wordt je ook wel wat besmet met het virus, dus we willen dit jaar een mendurance gaan doen. Maar eerst een oefenmarathon en een dressuurwedstrijd. We hebben ons net ingeschreven bij de menvereniging dus komende week maar startkaart en inschrijving regelen. (best een ingewikkeld gedoe voor een beginner).
Spaikey schreef:Ik start in Panningen , noord limburg