[AR] KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:19

MarjaR schreef:
Er zijn altijd dingen die beter kunnen, maar ik vond het een topweek!

Had jammer genoeg wel een half uur of zo nodig om Coldy in de trailer te krijgen. Voelde me eigenlijk wel voor aap staan met mijn "softe" aanpak, zo midden op een drukke parkeerplaats met een pony die het verrekt om de trailer in te lopen.
Van verschillende kanten hulp aangeboden gekregen. Heel lief, maar ik wil het zelf kunnen. Heb nl. niet altijd iemand bij de hand die me kan helpen.

Maar ik heb van de menweek genoten. Weer veel opgestoken waar ik mee verder kan.
Ik hoop dat ik het volgend jaar ook weer kan inpasen in mijn agenda.

Niet voor schamen! Het werkte vorige week top, hij laat zich nu ook netjes van trailer af halen, dus lekker zo doorgaan.
Paard erin timmeren gaat 2 x goed en 3e x zegt'ie ook doe het lekker zelf. (of plant hoef op je voorhoofd).

Heb heerlijke week gehad, super lessen, heel veel geleerd, eens kijken of ik het allemaal kan onthouden en sneller kan worden en en en en e

Nou ja, volgend jaar weer zal ik maar zeggen!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:23

Deze is gewoon TE leuk na deze week. Fergus the Horse op facebook.

Afbeelding

eefielover

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 19:56

Snap helemaal wat je bedoeld hoor Marja. Als eef op de klep staat zijn er ook standaard heel wat mensen die ook het vierde jaar komen melden dat ze hem er echt allang inhadden gehad, moet ik duwen, we tillen hem er wel in, enz.. Nou tis mij gezegend. T kostte me vanmiddag een kwartiertje denk ik. Stond ze zonder stressen op de trailer. De rest kijkt maar hoe ze t doen..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:49

MarjaR schreef:
Er zijn altijd dingen die beter kunnen, maar ik vond het een topweek!

Had jammer genoeg wel een half uur of zo nodig om Coldy in de trailer te krijgen. Voelde me eigenlijk wel voor aap staan met mijn "softe" aanpak, zo midden op een drukke parkeerplaats met een pony die het verrekt om de trailer in te lopen.
Van verschillende kanten hulp aangeboden gekregen. Heel lief, maar ik wil het zelf kunnen. Heb nl. niet altijd iemand bij de hand die me kan helpen.

Maar ik heb van de menweek genoten. Weer veel opgestoken waar ik mee verder kan.
Ik hoop dat ik het volgend jaar ook weer kan inpasen in mijn agenda.

Ik was eerder weg gegaan en nu ik dit lees moet ik aan die rotopmerking denken vanmorgen bij het ontbijt ( die als grap bedoeld was)
Toch knap dat je het zelf hebt kunnen oplossen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:51

Wij hebben ook genoten en ben benieuwd of het inderdaad volgend jaar beter gaat.
Veel huiswerk meegekregen en veel lol gehad.
Kortom ik ben van plan om volgend jaar toch weer te gaan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:56

Flurk schreef:
Wij hebben ook genoten en ben benieuwd of het inderdaad volgend jaar beter gaat.
Veel huiswerk meegekregen en veel lol gehad.
Kortom ik ben van plan om volgend jaar toch weer te gaan.

:') Erg he... menkamp.... je moet er gewoon weer heen, vind dat persoonlijk heel erg storend.... :D :+

Corkralia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 00:15

Het was mijn eerste keer op menkamp en ik vond het geweldig!!!!!
Na de marathon dag hebben de minipaardjes niet echt fijn meer gelopen, maar daar kan nog veel in verbeterd worden. Ik wil er volgend jaar zeker weer heen ! Veel leuke mensen ontmoet, fijne positief ingestelde instructie.
Nu ik weet hoe zo'n weekje loopt, ga ik er volgend jaar anders voorbereid heen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 10:08

En ook ik heb een topweek gehad. Maar konden sommige instructeurs maar het huis van mijn buren kopen en niet 160 km verderop wonen :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:32

Ipsilonka schreef:
En ook ik heb een topweek gehad. Maar konden sommige instructeurs maar het huis van mijn buren kopen en niet 160 km verderop wonen :D

Dan doen we het toch anders, net tussen ons in. Hebben wij er ook nog lol van.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:53

Heb vrijdagmorgen nog les gehad van Henk (?) Versendaal. Die kende ik helemaal niet, maar die vond ik ook wel erg goed hoor. Iemand enig idee waar hij zit in NL?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:07

Hoorde allemaal blije geluiden over Henk, ben ook wel benieuwd.
Niet bij hem gelest en ook niet bij de lessen gestaan.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 19:00

Het is Henk van Versedaal idd. Hij zit in de betuwe. Gaf inderdaad erg leuk en goed les!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:05

Betuwe... dat is nog groot, ga eens googlen.
Geldermalsen, zou ca 50 km zijn voor mij als het klopt.

Maar moet zeggen vind waar ik Toobs heb laten beleren ook super voor les.
Dat is ook 40 km of zo.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:05

Toobsje :D
Afbeelding

En Detje!
Afbeelding

Ik heb ook weer genoten, nu pas beetje aant bijkomen haha.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:13

Nog foto's voor de fun..

Toobs dinsdag.. het dieptepunt van mijn menkamp
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit hadden ze top opgelost, toen ik dinsdag kwam vragen of ie van stro af mocht naar zaagsel, werd keurig zijn hele box verbouwd.

Maar ook nog lekker gereden!
Afbeelding

Cool een Toobs, die ga ik meteen opslaan!

Bekomen, proest hier ook, heb vandaag halve dag liggen slapen :z wordt oud.

Vanochtend dressuur onder het zadel gestart (uche.. selectie M2), hij liep lekker, maar ik reed heel slordig, helaas.. en galop 1 x verkeerde, omdat het toch al niet briljant was volte en overnieuw.
Resultaat 167, 2e proef 175. Taktfouten KW's en midden draf, en alles net te slordig, hij liep wel fijn!
Galop contra durfde ik er niet aan te komen van de week wissels geoeffend bij Itz, was bang dat ie om zou springen :') .
(heb nauwelijks ingereden, aangezien ie van de week al zat had gedaan, ze moesten ook wel lachen.
Was er, stond er te wachten, paar rondjes warm gedraaid en gestart, tussendoor over het erf aan lange teugel en weer starten na knopjes check.)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:35

Sjolvir schreef:
Nog foto's voor de fun..

Toobs dinsdag.. het dieptepunt van mijn menkamp
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Dit hadden ze top opgelost, toen ik dinsdag kwam vragen of ie van stro af mocht naar zaagsel, werd keurig zijn hele box verbouwd.

Maar ook nog lekker gereden!
[ Afbeelding ]

Cool een Toobs, die ga ik meteen opslaan!

Bekomen, proest hier ook, heb vandaag halve dag liggen slapen :z wordt oud.

Vanochtend dressuur onder het zadel gestart (uche.. selectie M2), hij liep lekker, maar ik reed heel slordig, helaas.. en galop 1 x verkeerde, omdat het toch al niet briljant was volte en overnieuw.
Resultaat 167, 2e proef 175. Taktfouten KW's en midden draf, en alles net te slordig, hij liep wel fijn!
Galop contra durfde ik er niet aan te komen van de week wissels geoeffend bij Itz, was bang dat ie om zou springen :') .
(heb nauwelijks ingereden, aangezien ie van de week al zat had gedaan, ze moesten ook wel lachen.
Was er, stond er te wachten, paar rondjes warm gedraaid en gestart, tussendoor over het erf aan lange teugel en weer starten na knopjes check.)

Jammer van je wedstrijd en had je wel gehoord over de bulten maar heftig die fotos
Fijn dat ze gelijk stro weg deden.
Ik zeg ik zie je volgend jaar weer

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:41

Flurk schreef:
nu ik dit lees moet ik aan die rotopmerking denken vanmorgen bij het ontbijt ( die als grap bedoeld was)

Geen idee over welke opmerking je het hebt. Lekker houden zo! :-)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:43

MarjaR schreef:
Flurk schreef:
nu ik dit lees moet ik aan die rotopmerking denken vanmorgen bij het ontbijt ( die als grap bedoeld was)

Geen idee over welke opmerking je het hebt. Lekker houden zo! :-)

Was die van mij, maar hoor het al jij bent ook oververmoeid van kamp en je geheugen is aangetast.
Echt kan niets meer terugvinden.. ook dingen niet die ik voor kamp netjes had opgeruimd, grrrr.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:04

Sjolvir schreef:
! :-)

Was die van mij, maar hoor het al jij bent ook oververmoeid van kamp en je geheugen is aangetast.
Echt kan niets meer terugvinden.. ook dingen niet die ik voor kamp netjes had opgeruimd, grrrr.

Ik heb nog niet alles opgeruimd dus weet ook nog niet of ik niks meer kan vinden haha

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:07

Ik ben echt van alles kwijt.. zucht... Niet de spullen die mee waren, die heb ik, maar alles van voor het kamp..

Ach.. ken iemand... die vergat zijn enkelspan lamoen op kamp, die ligt nu in mijn trailer :D :+

Vergat zelf een sjorband, omdat tussendoor iemand vroeg of ik nog iets kon doen, maar liep gelukkig voor vertrek controle rondje trailer, juist omdat ik al het idee had dat ik ze niet allemaal meer op een rijtje had.

(ahum, vanochtend ook wat punten weggegooid door lezer niet te verstaan, prachtige overgang van galop naar stap... alleen jammer dat het naar draf moest enzovoort...)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:34

En ik heb na kamp alweer 21 uur gewerkt, slik! Lekkere pretbek heeft det. Ik hou me aanbevolen voor foto's hoor heb zelf niks.

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 08:01

Het was mijn eerste menweek en vond het super leuk, hopelijk volgend jaar weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 11:24

Voor ons ook de eerste keer. En volgend jaar weer en dan mag mijn pony ook meedoen. Dan hoef ik niet alleen maar toe te kijken terwijl manlief al die leuke lessen heeft (ik geef toe: ik was soms een piepklein beetje jaloers op hem. :D ).

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 15:01

safina schreef:
Voor ons ook de eerste keer. En volgend jaar weer en dan mag mijn pony ook meedoen. Dan hoef ik niet alleen maar toe te kijken terwijl manlief al die leuke lessen heeft (ik geef toe: ik was soms een piepklein beetje jaloers op hem. :D ).

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Die lessen van al die verschillende, goede instructeurs zijn echt de moeite waard. Leuk dat je volgend jaar dan wel mee kunt doen.
Delen jullie dan de wagen? Of breng je dan 2 wagens mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 15:37

MarjaR schreef:
safina schreef:

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Die lessen van al die verschillende, goede instructeurs zijn echt de moeite waard. Leuk dat je volgend jaar dan wel mee kunt doen.
Delen jullie dan de wagen? Of breng je dan 2 wagens mee?

Het lukte me nu precies om 1 wagen, twee fietsen en een matras in de bus te proppen. Dus ik vrees dat we dan moeten delen. Of twee keer rijden. Maar dat zien we dan wel weer.

Gelukkig hebben we morgenavond weer les van Itz. *\o/*