WendyBZ schreef:En voor monté moeten ze minimaal vier zijn, en er zijn maar weinig (geen?) die hun carrière meteen onder het zadel beginnen.
Oh! Haha dan zou ik niet weten waar het vandaan komt. Gewoon enorm veel toeval met de anderen dan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marley93 schreef:Ik neem helaas afscheid. Afgelopen oktober heb ik Mattie (Urbino Ludois) laten inslapen ten gevolge van zijn lymfomen.
[ [url=m/0OoeoM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels heb ik wel een nieuw paardje, maar dat is een Spanjaard. Dus dat past hier niet zo. Heel veel plezier met jullie knappe dravers!
Ickelzs schreef:Ookal had hij zijn wintervacht, alsnog heel mager en vol met inhammen van onder voeding.
https://imgur.com/hxuPaZv
Bonte schreef:Ickelzs schreef:Ookal had hij zijn wintervacht, alsnog heel mager en vol met inhammen van onder voeding.
https://imgur.com/hxuPaZv
Ik vind ondervoeding wel een groot woord. Ik zie zijn ribben niet. Koerspaarden kunnen niet dik zijn, want dat moeten ze ook meeslepen in de koers.
Ickelzs schreef:Dankjewel!![]()
Hij krijgt krachtvoer met vitamines ( welke dat precies ook alweer is, moet ik even navragen. Meerdere paarden bij ons op stal krijgen dit namelijk. Daarnaast krijgt hij na elke training, een klein bakje muesli (250 gr afgewogen en een klein schepje Magnesium voor zijn bespiering) plus een kleine 15-20 ML Lijnzaadolie, om zijn vacht weer netjes en goed te krijgen.
Alleen zit hij nu door het weer onder de bulten ( muggen) En vliegenspray in combinatie met een vliegendeken wilt niet werken. Dus zit er aan te denken, om er knoflook bij te gaan geven en dan een eczeem deken aan te schaffen.
![]()
Wat een knapperd heb jij!Heb je veel moeten veranderen, ivm zijn beperking? Zelf moet ik alles weer even opfrissenNa 20 jaar geen paard meer te hebben gehad, en aangezien alles nu weer zo veel veranderd is.
Pinacolada schreef:Zie dit topic nu pas, ik heb sinds half april ook een draver. Een net 5 jarige van ong. 1.70. Ik kwam voor een ander, maar meteen verliefd op deze. En ondanks dat hij nog zo goed als onbeleerd was doet hij het hartstikke goed, nog geen dag spijt gehad.