Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
assie schreef:Ga eens langs bij een aantal verkopers, De Laat, Voskamp, Lemerij, Kelders, Kraay (bestaat die nog?), rien Treur/excellent, Tjeu van de Meulengraaf (toch?) etc etc. Ga daar eens proefzitten en overleggen. Ze hebben meestal ook wel occasions. En anders weet je waar je naar moet zoeken op marktplaats.
Of ga naar een menwedstrijd en kijk wat je aanspreekt en waar vergelijkbare combinaties mee rond sturen. Of ga naar de menclub en vraag daar eens rond.
Karren zijn zo persoonlijk en ook nog een beetje trend gevoelig. Half Nederland reed een tijdje terug met een Kelders en nu is de Laat vreselijk populair.
.
.
Ac_tion schreef:Haha Assie, dat klinkt inderdaad alsof je nodig een uitdaging nodig hebt![]()
Jammer ergens wel dat online starten niet meer kan. Weinig wedstrijden hier in de buurt dus leek me een mooie optie om eens online een poging te doen. Aan de andere kant, we zijn net een blauwe maandag een combinatie dus kalm aan is prima
.greendragon schreef:Het ziet er altijd zo gaaf uit, zo'n stoet met koetsen achter elkaar, maar inderdaad, lijkt mij ook dat het wel heel goed op elkaar afgestemd moet zijn om veilig en comfotabel te zijn.
Voor de kleintjes zijn er wel niet-officiele online proefjes die beoordeeld kunnen worden, via Shetlandermenritten.nl
Ik zit even in de lappenmand. Zondag vanaf de koets gelanceerd in de houten afrastering van de bak. Meneer ging er gewoon keihard vandoor en in de bocht kantelde de koets zodat ik er af viel.
Ik val liever uit een zadel, denk ik. Ik zit onder de blauwe plekken en schaafwonden, echt niet grappig.
Zondag brengen we Stippel weg naar Berry. Mag ie weekje op strafkamp.
Beterschap en hopelijk werkt het strafkamp en is het vertrouwen niet weg of weer terug op te bouwen.
Altijd bijzonder hoe bloeduitstortingen veranderen per dag. Je zou daar een leuke fotoserie van kunnen maken.
) . Maar ik ga nu even niet met hem mennen.
Genoeg andere opties om hem bezig te houden. Bij Berry gaan ze waarschijnlijk alle beleerstappen weer doorlopen, maar dan in versneld tempo.