Horse Agility

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:23

Ok, dank je :) Weide is hier ook volledig "van mij" :j Daarom dat het ook kan, komt ook niemand anders in mijn weide ofzo.. Heel fijn :D
Nuja, wij gaan 'm morgen maken en dan is het wel de bedoeling dat het zo blijft, anders schieten ze mij af op stal denk ik :')
Ik heb sowieso een breedte van 30 meter, daar kan ik niks anders aan doen (anders moet je teveel palen inkloppen en is het ook niet mooi afgewerkt). Nu wilde ik 30x30 of 30x40 doen maar ben een paar dagen terug eens gaan stappen en dat was toch best wel heel erg groot ... Ook dacht ik dat mijn weide 100m lang was maar daar twijfel ik nu aan. Ik heb gestapt tot 20 meter (ongeveer dan) en dat leek al een heel eind de weide in, dus denk niet dat ik aan 100m kom .. Dus ben nu van plan om het op 20x30m te houden .. maar dat moet wel groot genoeg zijn toch hé? Is bijna een rijbak ...

(wilde er eerst eventueel ook in gaan mennen, maar dat ga ik dan toch maar niet doen.. enkel grondwerk & HA .. is ook al fijn :Y) :)) ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:33

*\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Visitor

Re: Horse Agility

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:11

O, wat fijn! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:14

Hoop dat dit weer nieuwe moed gaat geven want ik heb de laatste tijd echt véél te weinig met de pony's gedaan :o Maar ik denk het wel, want we hadden vooral problemen met de piste (zowel pony's als ikzelf :+ ) en moest ook steeds alles de piste in slepen en weer terug opruimen enzo. Dit valt nu allemaal weg, kan gewoon even poortje open doen en 5 minuten met pony spelen als ik wil .. Dus moet wel goed komen :Y)

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:17

O heerlijk lijkt me dat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:19

:j Kan ik ook eens HA-parcourtjes opbouwen en laten staan :Y) :))

Heb alleen beetje schrik als het weer slechter weer gaat worden, een stuk natter enzo ... Maar dat valt hopelijk wel mee, als het echt nat is doe ik toch niks (ik ben een watje :P ) en er is genoeg te doen waarbij je pony niet (hard) moet lopen, dus dan zal de grond ook wel niet zo snel kapot gaan ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:32

Ik heb er ook nog even een topic van gemaakt, samen met nog meer foto's en filmpjes van hoe de pony's reageerden..
[ITP] Onze eigen speelweide!