Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dan wil ik terug naar 2, de van der Mee en een marathon wagen voor Sheeca waar de shetten in het 2span voor kunnen. greendragon schreef:Zijn jullie er nog op uit geweest, afgelopen week? En dit weekend ziet er ook weer goed uit. Fijn menweer!
Afgelopen week wel met mijn shetje naar de menvereniging geweest. Fijne les gehad en hulp met de rem op shetje zetten. Zit nog genoeg werk aan, dus we kunnen nog lekker oefenen de komende tijd.
Helaas ben ik weer op de markt voor een menpony. Vandaag de b-pony in laten slapen.![]()
Ik ben op zoek naar een b/kleine c.
Hoe zijn jullie aan menpony's gekomen?
Dennis schreef:Ik heb van het weekeind een van der Mee 2wieler gekocht, echt zo'n gaaf ding. Heb er al een rondje mee gereden met mijn 3 jarige, die loopt er net zo makkelijk voor als voor de HCA. Zo met Deedee op pad en kijken hoe die het er voor doet.

Maar ja, het blijft een gokje denk ik.
Dennis schreef:Ik heb ook een gewone HCA, maar mijn pony's geven nu al de voorkeur aan de van der Mee terwijl die meer dan het dubbele weegt.
Ik was 'bang' voor het gewicht, maar dat is dus geen enkel probleem.
De HCA die jij hebt kan ik niet met mijn pootjes bij de grond en krijg ik niet in evenwicht.
Geremd, ik gebruik hem niet veel, mis hem niet als hij er niet op zit, maar als ik hem heb gebruik ik hem toch wel.
greendragon schreef:Mooi wagentje, Dennis! Je zit wel een stuk hoger dan op een HCA.
Waarom denk je dat de pony's deze fijner vinden dan de HCA?
. Hopelijk komen we heel weer thuis, dan is mijn missie geslaagd
. Hij staat al bijna 2 maanden bij de maker omdat het lamoen verhoogd moest worden. Het was nog even puzzelen wanneer ik hem kan ophalen, maar uiteindelijk is het 29 november geworden. Ik kan niet wachten om hem eindelijk echt te kunnen gebruiken straks