Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Spreek me gerust aan hoor, alleen maar leuk!Muronia schreef:Op het moment maken we niet veel buitenritten, hopelijk straks weer wat meer. Mijn bak is 20 x 40. Niet heel ideaal als men-bak , maar ik red me er wel mee.
Janneke de 29de bedoel je? Ja dan zijn we er ook. Spreek me gerust aan hoor, alleen maar leuk!
Vanmiddag hadden we voor het eerst sinds langere tijd weer les. Heerlijk gewerkt en fijn om even weer goed helder te hebben wat onze werkpunten zijn. Ook gepraat over de impuls. Het was me opgevallen dat dit punt in het mennen veel zwaarder wordt beoordeeld dan onder het zadel (in de klasse B). Ik begrijp nu waarom dat is en we hebben ook gewerkt hieraan. Ik ging wat meer voor een braaf proefje met nette figuren, maar met te weinig go. Daar moeten we aan werken nu en ik heb fijne tips meegekregen daarvoor.

.
. Maar inderdaad, klaar en door! assie schreef:Bij het mennen zit er ook nog wel verschil in de districten vind ik. In Noord wordt over het algemeen best makkelijk gejureerd, terwijl ze in Oost wat strenger zijn (even gegeneraliseerd uiteraard). Op het DK heb je altijd ook een jury uit een ander district, wellicht daar de verschillen.
Maar blijft bijzonder he?
Muronia schreef:Ik denk dat jij degene was die aan de tafel zat toen ik mijn protocol kwam ophalen in de kantine?![]()
Pien wat een lieve reactie, dank je wel![]()
Vandaag voorlopig onze laatste wedstrijd gereden. Nog anderhalve week tot mijn operatie en daarna revalideren dus ik hoop tegen de zomer weer verder te kunnen.
We hebben ons eerste binnenseizoen prima afgesloten. Het waren de districtskampioenschappen van de regio noord en de eerste proef telde daarvoor mee. Nu kwamen wij niet om kampioen te worden, maar om gewoon lekker ons best te doen en dat hebben we zeker gedaan. De jury bij C beloonde onze proef met 184,5 punten. De jury bij H was minder gecharmeerd van ons en vond het 159 punten waard. Wat zullen we ervan zeggen, ik denk maar gewoon niks.
Daarna de tweede proef gereden en daarin liep Veroon echt lekker. Deze proef werd gewoon door één jurylid beoordeeld en hier verdienden we hele nette 187,5 punten. Dik tevreden over deze dag!
Tijdens één van de proeven
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Buitenom een rondje uitstappen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ons groepje meiden met elkaar![]()
[ Afbeelding ]
Ik vraag me nog iets af.. aangezien de eerste proef door 2 juryleden is beoordeeld, heb ik daarvan ook 2 protocollen. Hoe werkt dit voor de winstpuntenregeling? Wordt dssrvoor het gemiddelde van beide beoordelingen genomen of tellen ze beide apart mee?
, ik vind ze weer erg mooi.