Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:Ik heb er al een stuk of 5 a 6 ZZ gereden, ook 2span.
Ik mag dus nooit meer B dressuur starten. En enkelspan geen L vaardigheid meer.
Dus dat word met jonkies altijd meteen L dressuur en M vaardigheid starten.
Wedstrijden zijn bij mij ook echt trainings momenten, zonder stress of druk. Dus zeker zoals de vaardigheid vandaag is puur training, pony ging er vol vertrouwen doorheen in een braaf drafje dus ook al kwamen we daar niet in de buurt van winst is dat helemaal prima.
In alle klasses is 180 winst, net als in de lagere klasses onder het zadel (daar volgens mij vanaf het Z niet meer toch? Dat was vroeger bij het mennen ook zo).
Dennis schreef:Ik heb ook nog nooit zo'n goede pony gehad als deze. Ik heb altijd alleen maar shetten gereden, die hebben het ZZ ook allemaal gehaald, maar die lopen in de hogere klasses niet boven de 200 punten. Deze hopelijk wel over een paar jaar.
Kop van Noord Holland, maar er zat een stel (wat al meer dan 40 jaar in NH woont) dat uit Groningen komt in de hoek naast de filmer.
Enkelspan dressuur en vaardigheid hoeft de groom niet op de wagen. Mag wel, als je bang bent de weg kwijt te raken is het natuurlijk geen gek idee om het wel te doen.
ivy_power89 schreef:Dus ja, als ik een keer verkeerd rijd, dan haak ik af![]()
Maar een stalgenootje heeft een hele set kegels gekocht voor op stal, wij zijn met 3 menners op een grote pensionstal, dus we moeten het een beetje met elkaar doen. En heb al diverse parcoursen gevonden die we dan neer kunnen zetten en kunnen gaan oefenen