[AR] Veronia en ik in de omscholing, van rijden naar mennen!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: [AR] Veronia en ik in de omscholing, van rijden naar mennen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-25 22:20

Bedankt! Ik twijfelde of we wel kerstig genoeg waren, maar dat viel mee denk ik. Wat ik vooral leuk vind, als ik de foto's zie dan past de wagen nu veel mooier achter haar en is de bokstoel-hoogte nu ook goed. Zijn alle investeringen toch niet voor niks geweest

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 22:27

Mooi hoor.
Moedig hoe je vader (?) op dat niet zo stabiele bankje meereed. Een echte kerstman {:) .

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-25 22:58

Jaaa dat heb je goed, dat is mn vader <3 . De allereerste keer dat hij bij me op de wagen heeft gezeten en dan ook nog met een kerstmuts op, zo stoer van hem. Heel dierbaar moment, dat doet hij denk ik niet snel weer, was inderdaad niet heel comfortabel voor hem. Mijn paps is mn alles. Ik heb alleen hem en mijn dochter, dus je kunt je indenken hoe zuinig ik op dat mannetje ben.

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 08:54

Wat een mooie rit hebben jullie gemaakt! Heel erg leerzaam voor Veronia en super dierbaar met je vader zo mooi achterop <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 08:59

Inderdaad mooi en jullie zien er ook mooi versierd uit! Volgend jaar nog kerstlampjes in haar manen vlechten haha.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 18:40

Ik had ze klaar liggen (groene kerstboompjes) maar aangezien de rit bij daglicht was....zou het niet zichtbaar zijn geweest. De wagen zit ook vol lampjes, maar die zie je ook niet op de foto's :+ . Dus ik dacht... laat maar voor deze keer. Volgend jaar hebben ze een lichtjestocht, dat is in het donker.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 20:56

Nòg leuker! Wij verwachten uiteraard weer foto’s ;). Je hebt nog een heel jaar om te bedenken wat er nog meer bij kan. Beenbeschermers met reflectoren?