[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 11:42

Elisa ja die baan was een hele aparte gewaarwording. Ik kon er wel heel fijn weer aan mijn vertrouwen werken dat Jorie weer normaal in galop kan. Dat vond ik de week daarvoor op buitenrit wel even spannend, want een mul zand knalt hij rustig even 25km/h in om ons tweespan erdoor te trekken. Maar hij kwam ook toen heel braaf terug. Die van mij (nou ja Jorie, Alex moest gedwongen mee) waren dus wel zo'n 300 meter weg met een lege sulky erachter. Dan ben je heel blij dat alleen het materiaal in de kreukels ligt en Jorie had wat krasjes en de osteopaat is ook geregeld. Ook met kleintjes kan het heel naar aflopen. Maar Jorie loopt nu weer of is er niks gebeurd tweespan dus we gaan nog kijken of dat voor de sulky ook zo is.

Ik heb 21 juni marathon, ik zou oorspronkelijk tandem sulky gaan rijden. Maar ik denk dat ik liever nog even enkelspan Alex doe. Maar dat is afwachten hoe Jorie het weer oppakt.

sonjim

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 23:19

Jorex succes met het weer oppakken. Blijft wel een ding na een ongeluk. ipsilonka beterschap wat een klap is dat geweest.
Hier vandaag de week begonnen met lange lijnen. Ze doet alles zo braaf.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 04:21

Paard doet het verbazingwekkend goed gelukkig. Groom werd ook redelijk wakker. Ik word steeds bonter en blauwer helaas.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 09:28

Wel fijn dat het met paard goed gaat en de groom ook redelijk oké is. Verder zelf maar goed rustig aan doen en heel veel beterschap zeg :knuffel:

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 10:34

Ipsilonka schreef:
Paard doet het verbazingwekkend goed gelukkig. Groom werd ook redelijk wakker. Ik word steeds bonter en blauwer helaas.

Gelukkig goed nieuws op helaas jezelf na. Bont en blauw hersteld echter gelukkig wel goed al zal het nu behoorlijk pijnlijk zijn. Beterschap!