(als ik haar durf te vervoeren..)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_angela_ schreef:dat was dus al een 2 paard trailer. Dan zou ik het ook niet meer weten... behalve achterste voren gaan vervoeren, sommige paarden vinden dat fijner als vooruit, maar ja, dat lijkt me wel erg eng als het niet goed gaat, en bovendien moeilijk laden....

SuperRoos schreef:benatural, dat is nog eens ideaal paardenvervoer
_angela_ schreef:dat ziet er idd goed uit benatural! In een trailer zou ik het niet aandurven (open achterkant..) maar in zo'n vrachtwagen is ideaal!!
SuperRoos schreef:jannico, iets met je stofwisseling dus, en hypermobiele verschijnsels, das niet prettig nee
jannico schreef:SuperRoos schreef:jannico, iets met je stofwisseling dus, en hypermobiele verschijnsels, das niet prettig nee
denk dat we samen in dat niet prettige schuitje zitten dan
) jannico schreef:SuperRoos schreef:
denk dat we samen in dat niet prettige schuitje zitten dan
ja, ik probeer er altijd maar iets positiefs in te zien..
hierdoor moet ik mijn paarden wel op het allergevoeligst trainen.. ik kan niet eens met strakke teugels rijden, of mn been hard aanleggen...
door mn beperking heb ik juist de band en omgang met mn dieren die ik nu heb...
(maar soms is het ook wel balen natuurlijk)
).. SuperRoos schreef:ja, ik probeer er altijd maar iets positiefs in te zien..
hierdoor moet ik mijn paarden wel op het allergevoeligst trainen.. ik kan niet eens met strakke teugels rijden, of mn been hard aanleggen...
door mn beperking heb ik juist de band en omgang met mn dieren die ik nu heb...
(maar soms is het ook wel balen natuurlijk)
naast netam mijn fjord heb ik ook super sterke zeer LB introvert haflinger... ik kreeg reuma aan mijn handen en ik kon bijna niets mee! ze trok me gewoon omver! en door parelli kan ik nu nog gewoon met haar werken!
, paarden licht op de rijhulpen en wil idd met Parelli aan de slag om te verfijnen en uit te bouwen.