Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeetje77 schreef:Wauw, waarschijnlijk was Zwieber bij het gros vd stallen/trainers al lang en breed tot frikandel verwerkt. Wederom, wat mooi dat jullie blijven puzzelen en kijken wat is er dan mogelijk.
Rocamor schreef:jeetje77 schreef:Wauw, waarschijnlijk was Zwieber bij het gros vd stallen/trainers al lang en breed tot frikandel verwerkt. Wederom, wat mooi dat jullie blijven puzzelen en kijken wat is er dan mogelijk.
Zwieb zeker.
Maar wat dacht je van Mowie, die toch zeker 4 maanden enkel tussen de lange lijnen is getraind, en de kamikazeactie van Ivar.
Hebben jullie ook dravers waar het wel "normaal" mee gaat?
ruitje schreef:[ITP] Ruitje doet raar: Fries in de omscholing!
De Fries ja!
Ik school nu niks meer om hoor, alleen nog dravers van onszelf als ze stoppen met koersen. Maar dan hoop ik toch altijd dat ze goed terecht komen dus ik roep dat niet te hard en hoop dat mensen mij blijven contacten haha
Rocamor schreef:Gaat het op het laatst nu zo enorm hard dat die Juliette (?) gewoon springt om mee te kunnen komen?
En nu ben ik even te lui om te googlen, maar wat betekenen die 9 nummers die in begin van de koers onderaan in beeld staan?