Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) . Uiteindelijk is ze daardoor pas in maart voor de sulky gezet. Ik denk dat de meeste leeftijdsgenoten al in oktober voor de kar stonden. Nu zijn wij toch geen vroege trainers dus boeiend.
. Alhoewel ze echt volwassen lijkt te worden nu, ze heeft heel veel zelfvertrouwen en ik denk dat ze als ze weet wat ze moet doen echt een leuk koerspaard word.
.
.

. Misschien niet onder het zadel, alleen als weidepaard oid zou ik ook prima vinden, maar ik wilde wel zeker weten dat er niet iemand zou verongelukken als die er eens op zou stappen.
. Dit is absoluut niet hoe een normaal traject gaat, eigenlijk hadden we geen doel met Zwieb. Ik wilde balkjes lopen omdat dat goed voor hem was, ik wilde checken of hij kans had op een normaal leven. Maar omdat Zwieb het steeds zo goed deed ( en de dierenarts ook echt per half jaar verbetering zag) durf je steeds een stapje verder te gaan in zijn ontwikkeling.

Ik begrijp nu wel beter wat jij met puzzelen bedoelt. Met deze ben je nog niet uitgepuzzeld. Kan ook nog best even duren. Wie weet wordt het straks een hele lieve kinderpony... jeetje77 schreef:Wauw, waarschijnlijk was Zwieber bij het gros vd stallen/trainers al lang en breed tot frikandel verwerkt. Wederom, wat mooi dat jullie blijven puzzelen en kijken wat is er dan mogelijk.
. Maar eigenlijk is normaal ook maar relatief
. En Disco was ook een makkelijk paard.
. Lekker met neckrope. Had ik 2 jaar geleden toch niet met hem gedaan haha
! Hij word nog vollop gereden, weet even uit mijn hoofd niet hoe oud hij is maar die gaat vast nog jaren mee
Rocamor schreef:jeetje77 schreef:Wauw, waarschijnlijk was Zwieber bij het gros vd stallen/trainers al lang en breed tot frikandel verwerkt. Wederom, wat mooi dat jullie blijven puzzelen en kijken wat is er dan mogelijk.
Zwieb zeker.
Maar wat dacht je van Mowie, die toch zeker 4 maanden enkel tussen de lange lijnen is getraind, en de kamikazeactie van Ivar.
Hebben jullie ook dravers waar het wel "normaal" mee gaat?
!
. Maar dan hoop ik toch altijd dat ze goed terecht komen dus ik roep dat niet te hard en hoop dat mensen mij blijven contacten haha
ruitje schreef:[ITP] Ruitje doet raar: Fries in de omscholing!
De Fries ja!
Ik school nu niks meer om hoor, alleen nog dravers van onszelf als ze stoppen met koersen. Maar dan hoop ik toch altijd dat ze goed terecht komen dus ik roep dat niet te hard en hoop dat mensen mij blijven contacten haha

.
. En wij zijn ook altijd heel blij als een paard gewoon goed loopt naar zijn kunnen. Dit als resultaat is voor ons gewoon onwerkelijk
Rocamor schreef:Gaat het op het laatst nu zo enorm hard dat die Juliette (?) gewoon springt om mee te kunnen komen?
En nu ben ik even te lui om te googlen, maar wat betekenen die 9 nummers die in begin van de koers onderaan in beeld staan?