Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Ik heb het niet over jouw paard. Ik heb het over een paard. Afgezien van het feit dat jij ze niet allemaal in handen krijgt en kunt krijgen, wat is nou toch de reden dat je het iedere keer op jezelf betrekt?
Er zijn meer dan 500 reacties in dit topic geweest, en dit topic is meer dan 13500 gelezen, ik ga er van uit dat dit niet allemaal mensen zijn geweest die hebben geplaatst. Dan vraag ik me af waarom er geen reactie van de anderen (meer) komt.
Fellor schreef:Het zorgt er niet voor dat mensen meer open staan voor jouw boodschap.
Cassidy schreef:En @Fellor. Je laatste reactie geeft wel aan dat je ontzettend in je denkpatroon vast zit. Ik roep nergens dat je meteen hard in moet komen. Als jij met de zachte aanpak dingen voor elkaar kunt krijgen, dan hoef je niet hard in te grijpen. De bereidheid ertoe om het op alle mogelijke zachte manieren niet lukt mis ik wel. Het zoeken naar andere wegen als je het op jouw manieren niet voor elkaar kunt krijgen. En daar gaan de laatste pagina's in dit topic nou over.
Cassidy schreef:Fellor schreef:Het zorgt er niet voor dat mensen meer open staan voor jouw boodschap.
Dat is een aanname, en die klopt niet. Toegegeven, het kan er soms hard aan toegaan, maar ik zet mensen wel tot denken en menig PB-tje is naderhand mijn kant uitgegaan met een bedankje dat ik ze aan het denken heb gezet.
Dat het niet bij iedereen werkt weet ik. Denk dat ik daar mee moet leren leven![]()
Mijn definitief laatste reactie in dit topic. Nog veel succes met jullie paardjes verder.