Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
detour schreef:Van die heel natuurlijke, een soort nudistenversie uit de tijd van de Neanderthalers!![]()
Oei, hoop wel dat er geen slotje komt op mijn GEWELDIGE topic.
Jannepauli schreef:*JP gaat nu wanhopig op zoek naar een mentor voor bijlessen in natural-zijn*
Ah guttie! Tis je vergeven hoor!
detour schreef:Als een paard zich niet zuiver op de graad gedraagt, gedraagt het zich dan NATURAL of gedomesticeerd en emphatisch?...
Adil18 schreef:Als je eens begint door je hoofdstel te vervangen door een touwtje om de hals zet je al een grote stap in de goede richting...!
Het risico dat hij er vandoor gaat moet je maar voor lief nemen, dat doen paarden in de natuur nu eenmaal
suleilitha schreef:Ik zie allemaal Flintstones aan de binnenkant van mijn oogies!!!
Ik ga ook even voorlezen....
Jantje zag eens pruimen hangen
O, als eieren zo groot
De tuinman zag zijn bolle wangen
En sloeg de vuile gapper dood
(uit: mama natural leest de kids voor)
henny_w schreef:Ook mijn complimenten hoor met je paarden dus je mag nog harder gaan glimmen
suleilitha schreef:Zit ik nog met een vraag, wat doet een natural als zijn paard moet worden geopereerd?
detour schreef:Jip en Janneke in Andalusie..
Jip heeft vandaag een knots. Met zijn enorrrme knots gaat hij vandaag jagen. Samen met Janneke woont hij ergens in Zuid Spanje, in een ecotoop gebied waar het enorm vriezen kan.
vandaag wil Jip aan Janneke een cadeau schenken.
ZIjn oog is gevallen op een schimmel die aan komt rennen als je het een wortel aanbiedt. Hij wandelt naar de wei, klimt over het hek en 6 prachtige natuurlijk gehouden paarden komen aangestormd. Vlug slaat Jip de eerste de beste de schedel in en sleurt het nog nabloedende dier achter zich aan, tilt het over het hek en sleept het naar de grot, alwaar Janneke net haar tanden aan het kluiven is.
Samen stookten zij een vuur, rookten het dier en genoten van het aangezicht van een man die verderop wolven najoeg, op ecologisch ectopische wijze..
Welterusten , kinderen.![]()
Jannepauli schreef:Shakespeare? Welnéé - een echte paardenman begint bij de basis met het onvolprezen boek "Paardrijden voor dummies.."
suleilitha schreef:Zit ik nog met een vraag, wat doet een natural als zijn paard moet worden geopereerd?
detour schreef:Jip en Janneke in Andalusie..
Jip heeft vandaag een knots. Met zijn enorrrme knots gaat hij vandaag jagen. Samen met Janneke woont hij ergens in Zuid Spanje, in een ecotoop gebied waar het enorm vriezen kan.
vandaag wil Jip aan Janneke een cadeau schenken.
ZIjn oog is gevallen op een schimmel die aan komt rennen als je het een wortel aanbiedt. Hij wandelt naar de wei, klimt over het hek en 6 prachtige natuurlijk gehouden paarden komen aangestormd. Vlug slaat Jip de eerste de beste de schedel in en sleurt het nog nabloedende dier achter zich aan, tilt het over het hek en sleept het naar de grot, alwaar Janneke net haar tanden aan het kluiven is.
Samen stookten zij een vuur, rookten het dier en genoten van het aangezicht van een man die verderop wolven najoeg, op ecologisch ecotopische wijze..
Welterusten , kinderen.![]()
detour schreef:suleilitha schreef:Zit ik nog met een vraag, wat doet een natural als zijn paard moet worden geopereerd?
Die haalt een kudde leeuwen uit Artis en laat het dier op natuurlijkwe wijze verscheuren!
Zo komt HC niet meer terug want we dreigen toch wel onder N-S.I.P. te gaan (Uit de verklarende woordenlijst: N-S.I.P.: Nederlands-Spaans Intellectueel Peil) 
Jannepauli schreef:Oh meisjes wat zijn we ondeugend.Zo komt HC niet meer terug want we dreigen toch wel onder N-S.I.P. te gaan (Uit de verklarende woordenlijst: N-S.I.P.: Nederlands-Spaans Intellectueel Peil)