Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Daarbij moet ik ook nog uitkijken dat hij zich niet opeens super in zichzelf keert. Dat heeft hij dan ook nog een keer aan zich. Het is een continue afwegen van assertief zijn/niet op verkeerde moment druk gebruiken/super duidelijk uitleggen... Heeeeeeel leerzaam.
willeke_nijs schreef:Auky schreef:Auk lijkt het draaien om de barrels in draf erg lastig te vinden. Verder gaat de figure-8 prima, alleen valt hij terug zodra hij moet draaien. Lastig...
Ook als je de barrels wat verder uit elkaar zet zoals op de dvd getoond wordt in level 2?
welke leadrope gebruik je daarvoor? Het paard mag gerust een hele grote cirkel rond de barrels maken. Gebruik desnoods een langer touw (22ft ipv 12ft eventueel zelfs een 45ft) en eventueel stap je een stukje mee.
Set it up for succes
dorientjuh schreef:Iemand zei hier dat ze de (oude) levelpakketten niet zou willen missen ivm betere info dan bij de patterns. Is dit zo, en is het voor mij verstandig om alsnog op zoek te gaan naar de pakketten? Ik heb namelijk alleen het level 1 pakket, en ga als het goed is beginnen met een nieuw paard.
Bedankt!