Wij hoefden geen dressuur te rijden, maar toen ik aan het losrijden was voor de vaardigheid zag ik wel mensen tussen de ringen in bij de witte hokjes losrijden, maar ik dacht dat erachter ook nog wel losrijterein was anders vond ik het ook veel te klein. En het was er ook druk dus dan kon je niet ech lekker losrijden.
Rianne: wat voor een paars hadden jullie ook al weer?
Wij zijn kampioen geworden bij de vaardigheid voor ponydubbelspannen klasse M/Z/ZZ. We zijn ook nog gestart in enkelspan dressuur klasse B, maar aangezien de vaardigheid uitliep en de dressuur inliep. De pony voor de dressuur dus supersnel uit het tweespan gehaald moest worden in het enkelspan gezet moest worden, liep hij niet helemaal zo ontspannen als anders, maar was toch nog achtste. Met net een vaardigheid met barrage achter de rug kunnen we hem dat niet kwalijk nemen. We hebben echter shetlanders met een stokmaat van 110, we hebben nu dekens maat 195, past precies op ons paard van 160. Onze overburen op het parkeerterrein hadden pony's van 90 cm, zij hadden twee dekens maat 215. We gaan nog een poging doen om passende dekens te krijgen, maar ik weet niet of we dat redden. Vorig jaar hadden we nog dekens maatje 165, was nog te doen, maar hier kan het hele dubbelspan onder 1 deken.