Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
laura1986 schreef:@RZDLover Ik wil het er zeker ook niet bijm laten zitten, ideeen zijn welkom!
Monatoetke schreef:Ik heb het bitloos hoofdstel van Barefoot, ben hier superblij mee! Zeer fijne kwaliteit en heerlijk soepel leer. Ik vind de release beter dan bij een echte cook.
Het is wel een mooi hoofdstel om te zien en ondanks dat het kunststof is lekker zacht en soepel. Wel vind ik in verhouding tot de rest van het hoofdstel dat de neusriem érg krap is
Heb overal ruimte genoeg en de lengte is prima, zelfs nog gaatjes over. Maar de neusriem zit op het wijdste gaatje nét goed, dus dat gaat 'm niet worden als ie straks in wintervacht zit. Ga even kijken of ik er een gaatje bij kan maken en anders wil ik er even een riempje tussen doen om de neusriem een stukje te verlengen. Wil het hoofdstel vooral gaan gebruiken voor buitenritten, lekker aan het lange teugeltje zodat ie geen bit in hoeft
Voor de dressuur blijf ik denk ik gewoon m'n bit gebruiken. Een stalgenootje die het hoofdstel ook heeft rijdt er altijd mee, en ook dressuurmatig met vrij veel druk, en haar paard kreeg daardoor een drukking op de neus van het hoofdstel, dat wil ik natuurlijk absoluut voorkomen.