Hempfling Borderline demo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GreaseMonkey

Re: Hempfling Borderline demo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 05:35

woeh spannend! Met 10 min. vetrek ik. Ik spreek jullie daar wel, en anders na die tijd hier weer Lachen

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:43

he babje, wel silence gesproken maar nergens rode roos...

ben wel bekaf, heb bijna 2 uur in de auto gezeten even helemaal gaar, ook alle info op me in laten werken

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 07:31

Haha! rode roos Nagelbijten / Gniffelen Kvond t wel een supermooie dag! Heb veel geleerd en bevestigd gekregen. Vandaag weer lekker met Gigi aan de gang maar kan gewoon verder waar ik gebleven was... Ben zoals ik het gister begrepen heb niet van 'het pad der verlichting' afgeweken ROFL

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 08:01

Ik vond het echt een geweldige dag. Was wel helemaal op gisteravond toen we thuis waren, maar ik vond het echt de moeite.
Ben nogsteeds alles op me in aan het laten werken wat hij me allemaal verteld heeft...

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 09:11

Hoi!

Kan iemand een samenvattingkje geven van wat er na de lunchpauze is gezegd/ gebeurd? Ik ben namelijk in de pauze weggegaan, omdat ik hoorde dat mijn nichtje in het ziekenhuis lag dus ben haar meteen op gaan zoeken. Ben wel benieuwd hoe de middag is verlopen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 10:19

Hij heeft nog een hele tijd met Silence gewerkt, omdat dat moeilijker bleek dan hij had verwacht en het probleem bij Silence echt heel erg diep zit..
Na de pauze is hij daar een uur mee bezig geweest, om de aandacht van Silence bij hem te krijgen en op een gegeven moment (en heel veel worteltjes later Knipoog ) lukt dat hem. Silence deed toen ook goed wat er van hem verwacht werd.
Maar hij vond het erg moeilijk en ik ga daar ook zeker heel veel tijd aan kwijt zijn.

Nadat hij met Silence klaar was heeft hij nog met het eerste paard gewerkt aan het trailer probleem.
Ze hebben een smalle doorgang gemaakt en daar moest hij doorheen.
Eerst zo, toen met plastic op de grond en toen met een lint boven hem.
De eerste keer vond hij dat doodeng, maar daarna ging het goed.

Aan het tweede paard zijn ze verder niet meer toegekomen.

Aan het eind heeft hij nog wat theorie uitgelegd en moesten de eigenaren nog even vertellen hoe of wat ze ervan vonden, of ze vragen hadden enz.

Toen was het alweer het einde.

Hoe is het met je nichtje? Niks ergs hoop ik.

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 16:15

Dank je voor de info! Ik vind dat je een heel mooi paard hebt, veel plezier samen! Gaaf dat jullie de mogelijkheid kregen om samen naar Hempfling te gaan!

Met mijn nichtje gaat het nog niet zo goed helaas Verdrietig Maar het komt wel weer goed gelukkig, zeggen de artsen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:16

Dank je wel Haha!

Klinkt niet zo best voor je nichtje, veel succes en beterschap ermee.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:37

Greny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:13

@Silence , ik heb je daar gezien en wens je veel succes verder.
Een tip nog , de komende weken werk zoveel mogelijk op de grond , alle soorten figuren en dergelijke, longeerwerk etc...
Doe dit enkele maanden voor je terug rijdt , dan is er een basis waarvan je paard zegt , dat jij baas bent.
Veel plezier Knipoog

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:55

Dank je wel.
Ik was inderdaad van plan om de komende tijd even niet te rijden, maar echt vanaf de grond te gaan werken.
Als ik dan merk dat dat veel beter gaat, ga ik het uitbreiden met ritjes naar het bos. Sowieso geen bakwerk voorlopig.
Ik zei nog tegen mam, we gaan 12 juli op vakantie met Silence en het zou me niet eens uitmaken dat ik voor die tijd niet meer ga rijden. We gaan ons volop richten op het grondwerk en de basis opbouwen.

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:10

Silence wat goed dat je zo er mee bezig bent. Moet eerlijk zeggen dat ik op een gegeven moment de tranen in mijn ogen had bij jouw mooie pony. Hij deed me denken aan mijn eigen arabier die getraumatiseerd is.

De verandering was fantastisch om te zien. Na het eerste kwartier zag je je pony al helemaal ontspannen en het laatste paar min waren zo mooi. Hij zou me nog lang bijblijven.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:12

Jeetje josien, dank je wel, echt een super berichtje om te lezen.