Ben benieuwd naar foto's als hij bij jullie is. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben benieuwd naar foto's als hij bij jullie is. mardjai schreef:Fijn te lezen dat er dus meer mensen zijn die op dravers "vallen"
Ik moet eerlijk toegeven dat ik eigelijk alleen maar kwpn heb gehad, en van dravers zo goed als niets weet, vandaar dit topic![]()
Ik ben dus echt opzoek naar die ene bomproef geweldige liever kroel hihihihihi ja wie niet he!!!![]()
En uitraard wil ik hem/ haar latenkeuren, dat is ook de reden waarom het met het paardje wat ik nu op huurbasis heb onderandere niet door gaat.
Ik heb al een paar knappers zien staan, en ga zeker is bij de ndr kijken.
@jesterlover: ik heb je topic door gelezen en vindt het echt onwijs goed wat je heb gedaan, en het zijn zo te zien leuke lieve meiden, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een ruin, ik heb wat minder prettige ervaringen met merries gehad vandaar
Guinness schreef:mardjai schreef:Fijn te lezen dat er dus meer mensen zijn die op dravers "vallen"
Ik moet eerlijk toegeven dat ik eigelijk alleen maar kwpn heb gehad, en van dravers zo goed als niets weet, vandaar dit topic![]()
Ik ben dus echt opzoek naar die ene bomproef geweldige liever kroel hihihihihi ja wie niet he!!!![]()
En uitraard wil ik hem/ haar latenkeuren, dat is ook de reden waarom het met het paardje wat ik nu op huurbasis heb onderandere niet door gaat.
Ik heb al een paar knappers zien staan, en ga zeker is bij de ndr kijken.
@jesterlover: ik heb je topic door gelezen en vindt het echt onwijs goed wat je heb gedaan, en het zijn zo te zien leuke lieve meiden, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een ruin, ik heb wat minder prettige ervaringen met merries gehad vandaar
Als je een draver aanschaft maak je wel een hele grote kans dat je een 'bomproef geweldige liever kroel..' hebt aangeschaft. Bij dravers zit het rustige er gewoon ingefokt anders zouden ze ook niet geschikt zijn om te draven.
Ok, je hebt natuurlijk uitzonderingen maar over het algemeen zijn dravers ontzettend rustig in allerlei omstandigheden. Ik heb ook een draver aangeschaft en een paar dagen geleden sprak ik nog met een veearts en we hadden het over dravers. Ik vroeg me af of het wel kan dat dravers al zo rustig zijn vanaf dat ze geboren worden. Volgens de veearts zit dat bij dravers gewoon tussen de oren. Er moet wel iets héél raars of gevaarlijks zijn voordat ze schrikken. Maar over het algemeen zijn ze super betrouwbaar!
Conclusie: ik denk dat een draver een goede overweging is.