Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:HC, hoe vaak ik niet zie staan dat mensen je verzoeken minder moeilijk te doen, toch doe je er nooit wat mee.

, dat stoot af.Huertecilla schreef:Pardon?
Ik gebruik heel normaal ABN en ben Jip noch Janneke![]()
Gebruik je hersens of een woordenboek maar![]()
hc
Bonita_Bon schreef:Ontopic:
Ik heb zelf 2 bitloze hoofdstellen, een van Emiel Voest en een van Monty Roberts, maar over de laatste ben ik niet zo enorm te spreken. Maar toch zorgt ook die voor meer ontspanning dan mijn hoofdstel MET bit.
Vjestagirl schreef:nee je gebruikt geen ABN. ABN is spreektaal, en die gebruik jij zeker niet. Er zit nogal n verschil tussen het schrijven van een grondwet en een jip en janneke boek.
runningkawa schreef:Ook voor jou teake it or leave it....veel mensen die dus niets met jou kennis doen....
Zul je dan ook niet belangrijk vinden neem ik aan

Citaat:Hoe goed je kunt lezen of schrijven heeft niets te maken met hoe je omgang en het rijden van je paarden is.
De oude boertjes vroeger daar konden wij vaak veel van leren, maar denk maar niet dat die moeilijke teksten hadden...maar wel begrip en gevoel naar de paarden.
(maar die zijn ondertussen 90 en dood)runningkawa schreef:En zulke woorden die HC staan idd niet in mijn vocabulair`