Hoe kom ik aan een (niet al te dure) Draver?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Re: Hoe kom ik aan een (niet al te dure) Draver?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:41

kimmiepimmie schreef:
nou als je je paard naar de slacht breng kan je er het beste bijh blijven toch hij dood is zeg maar, want als een slager zoiets heb van na die kan ik nog verkopen doen ze dat. en veel paarden worden ook gefokt voor de slacht.

gr kim,

Daar staat dat. En aangezien je reageert in een topic over Dravers...

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 23:09

jooooh maar waar staat in mij verhaal specifiek de zin dat dravers voor de slacht worden gefokt????????????!!!!!!!!!!!!!!! nou ??????? als je kan lezen zie je indd dat ik het over dravers heb maar in de laatste zin staat dat VEEL PAARDEN voor de slacht worden gefokt dus er staat niet dat veeldravers voor de alcht worden gefokt!!1 maar goed ik ga me er niet meer mee bemoeien want dot topic gaat over een mesje die een draver wilt kopen en niet over of het in mijn verhaaltje staat ja of de nee

gr kim

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:12

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 17:38

mijn dravertje was 1000,7 jr en zadelmak.Je kan ze idd voor minder kopen hoor.had de mijne ook voor 800 kunnen krijgen.Je moet gewoon een beetje rond gaan kijken,en www.dravers.nl helpt je hier misschien wat bij.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 20:01

kimmiepimmie schreef:
jooooh maar waar staat in mij verhaal specifiek de zin dat dravers voor de slacht worden gefokt????????????!!!!!!!!!!!!!!! nou ??????? als je kan lezen zie je indd dat ik het over dravers heb maar in de laatste zin staat dat VEEL PAARDEN voor de slacht worden gefokt dus er staat niet dat veeldravers voor de alcht worden gefokt!!1 maar goed ik ga me er niet meer mee bemoeien want dot topic gaat over een mesje die een draver wilt kopen en niet over of het in mijn verhaaltje staat ja of de nee

gr kim

Het helpt ook als je zelf iets minder opgefokt reageert, dat lokt namelijk weer andere reacties uit.

anoek03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:12

je moet kijken op www.dravers.nl he bje leuke en goedkope dravertjes bij zitten

Miichelllee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:36

mijn draver was ook gratis. De baas van mijn vader die heeft een aantal dravers en Rijk (mijn paardje) die was ook niet goed genoeg meer voor de koersen en sprond de heltijd in de koersen of ging in galop over. en omdat ie anders naar de slacht zou gaan hebben ze hem aan mij gegeven. dus je kan inderdaad even op www.dravers.nl kijken of idd een paar fokkers opzoeken op www.ndr.nl en ze opbellen misschien hebben ze er wel 1 die e voor goedkoop wegdoen.