Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Nou betaal dan eerst eens een lereres Nederlands voor bijlessen.
En koop dan een normale behoorlijke wagen
Dan een mencursus hoe moet het tuig erop.
en dan een behoorlijk tuig
Cyntje schreef:Laten zien hoe het moet is natuurlijk wel een heel gevaarlijke opmerking.Ik heb hetzelfde borsttuig met strengen, zal zo ff een foto laten zien hoe het wel hoort
( had nog wel foto enkelspan)
lovebeaut schreef:ja inderdaad dat zag ik ook al
lovebeaut schreef:ja inderdaad dat zag ik ook al
Echwel schreef:lovebeaut schreef:ja inderdaad dat zag ik ook al
Dat zie je wel????
Tjonge jonge.....*sprakeloos*
Heb je dan ook gezien dat het GroniNgen is..
en je overige taal en menfouten
lovebeaut schreef:we hebben het echt veilig gemaakt hoor het is niet goed te zien maar dit is noog maar het passen ze hebben vandaag nog even veder gelast en de kar is naar achter gegaan omdat het inderdaad anders tegen haar hoofd aan zat en het is niet gevaarlijk we hebben alles er op zitten wat er op moet...
en als je door een hoppel gaat dan gebeurt er veder niks we hebben zelf een rem als die moet stoppen. ik laat anders binnenkort avelien wel even komen kan die wel kijken..
Avelienvd schreef:Sorry doreen, maar ik vindt dit dus echt heel gevaarlijk wat je nu doet.
Het tuig zit niet goed, en de kar past zeker niet achter die pony.
En doe alsjeblieft de broek er aan, als de rem nu een keer niet werkt en je gaat dat pad naar beneden lig je met pony en al op de snelweg!
Dit is echt onverantwoord!!!!!
Echt waar.
lovebeaut schreef:deze pony is ook doodmak en ik rij nu gewoon op het erf op de weg moeten we nog zien ...
Echwel schreef:lovebeaut schreef:deze pony is ook doodmak en ik rij nu gewoon op het erf op de weg moeten we nog zien ...
Dus je bent wel de weg op geweest.
Schaam je....
irene85 schreef:Nou hier staat het tochdoreen, het kane cht niet hoor! Vind het jammer dat je al deze mensen die het goed bedoelen met tips in de wind slaat. De kar is erg onveilig en dan ook nog zonderbroek en van een viaduct af.
!