Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Perrokai schreef:Raar hoor ik wilde helemaal niets omhoog schoppen en wist niet eens dat dat niet mag, oud is niet gesloten toch ? Wie heeft daar last van dan ? Snap ik helemaal niets van.....
en dan nog wat waarom heb jij er last van dan ? Jij hebt toch niets met dit Topic ?
Ik vraag me af wie ik hier allemaal mee benadeel, graag uitleg hierover dan...
ik wel....
Ibbel schreef:Richtlijnen
4) Het reageren op oude topics is toegestaan mits het om een zinvolle aanvulling gaat. Dit wordt per geval beoordeeld; iets als "goh, dat doet mijn paard ook" geldt niet als zinvol terwijl "ik heb die oplossing ook geprobeerd, en bij mij werkte het zus of zo" dat wel kan zijn. Vragen naar hoe het nu gaat met degene die het topic heeft geopend kan ook per PB.
Als je op een oud topic wilt reageren, krijg je in grote rode letters een melding te zien waarin je erop attent wordt gemaakt dat je op een oud topic reageert. Denk dan nog even heel goed na of je reactie wel nut heeft. Op de fotofora geldt dat na 2 weken reageren niet meer is toegestaan.
Geen probleem, ik las dit topic na omdat er zich weer een probleem voordoet wat met dezelfde vraag te maken had en las ook nog eens dat ik zei dat er maar een beetje arabier in zat. Na contact met zijn vorige eigenaresse bleek dat dus niet juist te zijn en wilde dat even rechtzetten en zag daar geen kwaad in. Ik streef niet naar een Topic met meer reacties. Maar ik ben alleen maar blij dat ik hier om raad kan vragen....
Perrokai schreef:Op dit Topic mag van mij een slotje daar mijn paard Sam in zijn stal bij de manege op 15 augustus dusdanig gewond is geraakt dat ik hem heb moeten laten inslapen een uur later......