Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:die van mij heeft trouwens ook een "hand omhoog' commando hoor, maar wel in combinatie met een woord.
Het leuke is, ik kan mijn hand (met zweep) omhoog gooien tot ik een ons weeg, ik kan het stemcommando geven tot ik een ons weeg, zolang ze niet gecombineerd zijn kan ik op mijn kop gaan staan en steigert ze gewoon niet
stef schreef:xxxraissaxxx schreef:hooi,
ick heb mijn pony t ook geleerd door zn been tegen zijn buik te duwen en zijn halster omhoog te trekke ( zachtjes:P) en door ja te zeggen later toen die op ja alleen reageerde dee ik mn hand omhoog dan wist die dat die mogt en nu hoef ick alleen mn hand omhoog te doen en steigert hij, hij heeft het nooit onder het rijden gepriobeert en zowel zal die het daarna nooit meer doen je moet gewoon goed consequent blijven, heb hem bv ook geleerd alsiemand teveel op zn kant zit dat die gaat bokken,, dit was meer omdat ik een bijrijdster had en ze wou steeds met zn 2e en dat vind ik zielug dus denk leert die dat maar:P maar als ick er bv opzit met mn kleine neefje of nichtje,, weet die dat die nie moet bokken dus gewoon goed consequent blijven want als ik mn pony zn hoeve uitkrap ofzo gaat hij echt niet steigeren hij weet wanneer het mag en wanneer niet.. hoe heb jij je pony trouwens geleerd met 2 benen naar voren te liggen? want de mijne als ik zn been pak en trek uhm na achter gaat die compliment doen maar hoe ick hem na voren kan laten liggen heb ik geen idee van. en weet iemand hoe je je pony kan laten liggen? of andere leuke dingen groetjes succes verder;)
In navolging op Neon
Punt 1: Doe wat aan je schrijven! De shift knop is voor hoofdletters.
Punt 2: Een pony leer je niet steigeren door hem aan een been op te tillen
Punt 3: Bij vrijheidsdressuur worden er geen benen naar achteren getrokken
Punt 4: Ok, je pony steigert nu als je je hand omhoog doet. Leuk, haal je straks een keer een pluk haar uit je gezicht, staat je pony overeind. Of je zwaait even iemand uit, pony op zijn achterbenen....
xxxraissaxxx schreef:muwhaha nee oowr,, zoals ik al eerder zei,, weet die wanneer die het mag doen,, en hij doet het nooit!! als iemand er op zit,, en wat aan mijn schrijven het is leesbaar zat:S..