[AR] Vervelend gevoel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: Vervelend gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 20:50

Toch bedankt allemaal voor de tips hoor.
jullie bedoelen het lief en dat waardeer ik enorm...

Sjonniej, ik weet dat ik me niet aangesproken hoef te voelen.
maar als er in 'mijn' topic zoiets gezegd word dan voel ik me al gauw wel aangesproken.
en ook aangezien er eerder in het topic al werd gezegd dat ik Ivy maar moest verkopen als ze niet aan mijn verwachtingen voldeed.

Ibbel, bedankt dat je het topic open laat Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 21:46

Ook ik doelde op de reactie van Anke, vandaar ook dat ik deze gequote had. Soms wijk je wel eens af van het échte probleem.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 08:11

Citaat:

Ja en als je hobby aangespannen rijden is zal je paard dat toch moeten doen.
Doet hij dit niet dan kan hij beter verkocht worden, ik ga niet uit hobby tig paarden houden die allemaal vreten, en niks presteren

Haha! zo heb ik er 18 lopen....tja ieder zijn eigen Vork
Voor mij hoeven ze niets te doen, ik vind ze gewoon al geweldig! Pling Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:34

Meid, je weet dat ik ongeveer hetzelfde heb gehad. Geen ongeluk maar een Bas die door zijn verleden voor mijn tijd niet voor de kar bleek te kunnen.
Doordat ik niet meer mocht paardrijden, en nou mennen dus ook al niet meer kon, viel mijn droom in duigen, ik was er in het begin kapot van, had zo gewenst heerlijke menritten te maken.
Ik was idd ook jaloers als ik op bokt naar mennende meiden keek die de dikste lol hadden met hun pony's voor de wagen. De mentopics ontweek ik met opzet.
Ik heb door invloeden van buitenaf zelfs ook nog gedacht Bas te moeten verkopen!! NOOIT van mn leven zal ik dat nog doen, maar toen was ik beïnvloed door anderen en zo verdrietig.
Nou ja, je weet hoe het me verder vergaan is, bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik heb dus Tom gekocht, een brave pony waarvan ik wist dat hij voor de kar kon. Want ik moet en zal mn droom uit laten komen, lekker mennen met een kleine pony.

Ik begrijp je reactie, het gaat hier niet om een broodverdiendend sportpaard, maar om je liefste pluizenbaal waar je zo graag mee recreatief menritjes zou maken. Die doe je niet zomaar even aan de kant als het niet blijkt te gaan zoals je gewenst had.

Mijn grootste droom blijft om Bas ooit voor de kar te hebben, dat is een pennydroom die in mn hoofd blijft. Maar met Tom ben ik ook zeker heel gelukkig en ga daar veel mee mennen ( nu de mogelijkheid even niet voor )
Maar in mn achterhoofd blijft spoken:"misschien ooit Bas eens... "

Veel heb je hier niet aan, maar je weet dat je begrepen wordt en dat er meer zijn die zich zo voelen/hebben gevoeld.
Ik heb dat gevoel heel lang gehad, ik kon het gewoon niet aanzien dat mensen lekker menden en als ik onderweg koetsiers tegen kwam wendde ik mn hoofd af, hoefde het niet te zien.

Heel veel sterkte meid, misschien kun je net als ik een vervangende menpony vinden, niet dat je er 1 bij moet kopen, maar misschien is er een menner in de buurt die zn pony aan je uit wil lenen ? Een soort men-verzorgpony ?
Het zal niet het gevoel van Ivy geven, maar wel wat vervangend plezier brengen misschien

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 19:49

San, heel erg bedankt voor je reactie.
dat doet me echt heel erg goed (heb nu inderdaad het gevoel dat ik 'begrepen' word)
en nu weet ik tenminste dat ik niet de enigste ben die zich zo voelt/heeft gevoeld...
Ik ga ook zeker eens kijken of ik af en toe met een ander paard mag mennen, al is het alleen maar om even weer met een 'goed' gevoel van de bok af te stappen en te weten dat niet alle pony's/paarden zo gek doen...
En Ivy is inderdaad geen broodverdienend sportpaard, je zegt het precies op de manier zoals ik het zelf niet kon uitleggen toen ik dit topic opende Lachen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:16

SANEX schreef:
Mijn grootste droom blijft om Bas ooit voor de kar te hebben, dat is een pennydroom die in mn hoofd blijft. Maar met Tom ben ik ook zeker heel gelukkig en ga daar veel mee mennen ( nu de mogelijkheid even niet voor )

Dit is heel normaal hoor. Mijn bruine pluizebal heb ik gekocht om te castreren en mee te mennen, van beide is het niet gekomen helaas...(oke, dat eerste is eigenlijk niet echt helaas)

Ik heb er nu 2 voor de wagen, en 2 klaar staan om te betuigen(dus heb zeker niets te klagen), maar het zijn allemaal geen Dennisjes. Inmiddels is het al zo'n 4 jaar geleden dat het fout gegaan is, dus ik zou beter moeten weten, maar ja....

Dennis is ook de enige die hier mag blijven als knuffel pony, dat is mijn teddybeer en hoeft zijn eten niet te verdienen. De rest (hoe hard ook) wel, voldoen die niet aan de 'eisen' worden ze helaas verkocht.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 01:36

Dennis schreef:
SANEX schreef:

Dit is heel normaal hoor. Mijn bruine pluizebal heb ik gekocht om te castreren en mee te mennen, van beide is het niet gekomen helaas...(oke, dat eerste is eigenlijk niet echt helaas)

Ik heb er nu 2 voor de wagen, en 2 klaar staan om te betuigen(dus heb zeker niets te klagen), maar het zijn allemaal geen Dennisjes. Inmiddels is het al zo'n 4 jaar geleden dat het fout gegaan is, dus ik zou beter moeten weten, maar ja....

Dennis is ook de enige die hier mag blijven als knuffel pony, dat is mijn teddybeer en hoeft zijn eten niet te verdienen. De rest (hoe hard ook) wel, voldoen die niet aan de 'eisen' worden ze helaas verkocht.

Dit is nou precies hoe ik mijn ponies ook houd. Heb er twee die ik nooit verkopen zal, maar de rest inderdaad, wanneer ik het gevoel heb dat ze niet meer voldoen aan mijn eisen dan kunnen ze vertrekken. Niet dat ik niet gek met ze ben zo lang ik ze heb, ik zal altijd goed voor hen zorgen, maar daarvoor stel ik bij hen wel eisen. Ze moeten die verzorging verdienen. Die andere 2 verdienen het al door welke persoonlijkheid ze voor mij zijn en de band die ik met ze heb. En dat gaat heel diep. Het zijn echte vrienden van me. De andere goede kennissen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 14:41

Dennis schreef:

En zo is het met Ivy (en wobbe) net zo...
die ga ik niet verkopen omdat ik er niet mee kan mennen...
het is gewoon mijn vriendin die ik al bijna 4 jaar heb en lekker mee kan knuffelen.