Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Armaris schreef:Wat een onzin over dat slapen!
Een paard kan op de weide evengoed slapen als op stal.
Ze slapen maar 3u per dag hoor!
Citaat:Laat de staldeur eens open, wat doet ze dan zodra ze haar hooi op heeft?
Moniek schreef:weet je wat ik zo jammer vind vind ik heb al veel van dit soort discussies gezien.
Of het nu over ijzers sporen stallen en wel of niet op de wei gaat.
Ik zie vaak dat de naturals behoorlijk een andere manier van paarden houden de grond in kunnen boren.
Omdat ik mijn paard maar een uurtje of 5 in de wei gooi en is beslagen en ik hem wel scheer wil niet zeggen dat hij een slechter leven heeft.
Ik respecteer jullie manier van houden prima dat jullie het zo doen.
maar ik vind het niet leuk als jullie mijn manier van houden als slecht betitelen.
En dat zie ik wel heel veel gebeuren.
Mijn paard voelt zich goed ondanks dat hij een dikke deken opheeft omdat hij is geschoren en hij loopt ook goed ondanks dat hij ijzers opheeft.
En hij heeft geen stalgebreke omdat hij veel op stal staat.
sorry voor het off topic gedrag maar wou dit toch echt even kwijt.
Moniek schreef:kijk dat is wat ik dus bedoel ik prijs NIKS de hemel in.
ieder zijn eigen manier maar ik merk wel dat jullie dit allemaal de grond in boren.
en ik vraag me af of dat echt allemaal nodig is.
misschien wel leuk om een topic te openen waar we wel over dit kunnen hebben zonder een welles of nietes spelletje.
Ik wil jullie argumenten graag horen want ik heb alleen maar gehoord dat jullie het er niet mee eens zijn en dat het slecht zal zijn maar ik heb nog nooit een duidelijk argument gehoord.
verder hou ik me nu stil want wil dit topic niet vergallen.
keetieee schreef:voor de geinterreseerden onder onsik heb er voor gekozen om mijn paard buiten te laten..en tot nu toe gaat het hartstikke goed..blijf gewoon in de gaten houden hoe het gaat!