Bij wie is de join-up al eens misgegaan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Bij wie is de join-up al eens misgegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:31

Ik wil niet beter zijn dan een ander. Ik wil beter worden voor mijn paard dan ik nu ben Lachen. Parelli helpt me daarbij. Goed dressuurmatig rijden ook. En bij beiden heb ik hulp nodig Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:06

Iedereen die het omgaan met paarden ziet als het beter zijn dan een ander heeft ergens iets niet helemaal begrepen...Lips are sealed

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:18

Iedereen die vind dat hij beter is dan een ander is al fout bezig, je kan idd heel veel van mekaar leren, maar het meest leer je door naar je paard te kijken en luisteren met je hart en dan ben je juist bezig en dan ben je heel misschien wel beter dan iemand anders Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:54

en ik doe verder lekker helemaal niks, en tadaa, mijn paard vertrouwd me.. (Honey dan, jamaica wil nog weleens spoken zien Tong uitsteken)

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:48

Ik was ook zo'n Heartland lezer die na het boek meteen wilde gaan join-uppen met mijn leasepaard nota bene. Gelukkig heeft een goede vriendin mij ervan weerhouden en heb ik in de tussentijd al heel wat meer gelezen en geleerd over de Join-Up. Ik weet eigenlijk nog steeds niet helemaal of het nou slecht is/kwaad kan of goed is.. maar dat leer ik vast ook nog wel. Bij mij was het dus bijna fout gegaan Haha!