Yes mijn tweede overwinning

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kyrkelover

Re: Yes mijn tweede overwinning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:09

jullie doen net of ik haar alleen maar sla maar ik heb maar 3 keer geslagen en dat ze het wel degelijk leuk vind heb ik al uitgelegd.
oh jah na deze rit werd ik trouwens gelijk gevraagd om er het hele jaar mee te rijden dus hun vonden het niet slecht.
en dan zeggen sommige jah het gaat niet om het slaan maar dat is wel want jullie zeggen dat ik teveel sla. jullie zeggen zowat alleen maar dat ik teveel sla maar goed als 3 keer nog teveel slaan is moet je maar nooit op een gemiddelde spring dressuur wedstrijd komen.
en jah ik heb 4 jaar wedstrijden gereden.
uh muiszje ik heb ook een eigen pony en die ziet zelde de zweep en krijgt zo goed als nooit slaag.
of ze moet het heel bond maken.
ik rijdt ook gewoon dressuur spring ook maak buitenritten.
ze loopt ingespannen en altijd met de oren naar voren.
Deze pony heeft ook de hele rit met de oren naar voren gelopen dus hij stoorde zich aan niks en geloof me als die pony zich aan iets stoort of aan iets wat jij niet goed doet dan krijg je het te weten.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:10

ik zie op die film je toch wel wat vaker als 3 keer slaan hoor Nagelbijten / Gniffelen

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:12

ik weet dst je een eigen pony hebt. die had ik nog gezien in je eerste topic dat je besloot om met haar te gaan "koersen". Je had foto's geplaatst van de training..

weetje, eigenlijk heb je in al je topics dit soort reacties gehad.. vraag je je niet eens af waarom?

kibbeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:13

muiszje schreef:
jongens, het heeft geen zin hooor..
ben redelijk vaak in discussie geweest met Kyrkelover maar nee, ze begrijp het niet. Ik denk gewoon dat ze heel anders is en omgaat met paarden dan wij en dat wat wij doen gewoon moeilijk is voor haar.

lijkt er inderdaad op dat het een eindeloze discussie aan het worden is! misschien kunnen we het hier maar beter bij laten!

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:13

je bent wel heel erg egoistisch als jij het kampioenschap wilt winnen ten koste van je pony.Hoe ziekelijk kun je zijn.Als ik jou zo zag op het filmpje had ik je eraf geschopt.Ben je nog maar 14 jaar en je gedraagt je nu al zo...niet best...voor de rest maak ik er geen woorden aan vuil....alles is hier al eerder gezegt door andere mensen.En ze hebben hartstikke gelijk.Alleen ben jij zo blind omdat niet in te zien.enige wat bij jou telt is de overwinning...nou wat ene lol zou ik zeggen...Als ik jou was zou ik echt niet blij zijn als ik had gewonnen. Iedereen wil wel (eens) winnen..maar jij doet het wel ten koste van dat arme dier.Je hebt echt een raare instelling

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:16

ik heb niet vaker gelsagen als 3 keer de rest was mis en mij gaat het niet alleen om het winnen anders stap ik toch ook niet op de afdankertjes waar je zeker laatste mee wordt geen enkele ander ejockey doet dat daar ik ben de enige die helpt met warmstappen uitstappen zadelen inspannen dus alleen om de overwinning gaat het niet

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:17

je zei het zelf, als ik niet had geslagen had ik niet gewonnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:18

meisje meisje meisje, wat beeld jij jezelf in. dat je een profesionele jockey kunt worden? vergeet het maar, als je alleen maar kunt winnen op deze manier. Nee sorry, dan red je het in geen enkele tak van de paardensport. En omdat andere veel slaan moet jij dat ook maar doen? ook niet. denk eens na!!!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:20

en de reactie van het is maar goed dat ik doorgeslagen heb was een reactie omdat ik boos was als ik zie dat ik het niet meer kan winnen sla ik zelfs helemaal niet en ok ik heb daar een beetje overdreven gedaan maar als je eerst geen pony meerhebt en je niet meer kunt rijden omdat de eigenaar in de bak zit en je hoopt op een pony die wel laatste wordt maar waar je in ieder geval op mee kunt doen en je wordt dan gevraagd om op een pony te rijden waar je kampioen mee kunt worden en dan voor de eerste plek aan het strijden bent.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:23

nogal louche daar dus..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:24

idd.

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:26

kyrkelover schreef:
en het is maar goed dat ik het laatste stuk door sloeg anders had het mij mijn overwining gekost.

eummm...... jahaa,, heel goed dat je doorsloeg! Huilen

pff als je zo moet winnen...!

ik vind dit echt géééén sport,, jongere kinderen in zo'n rubriek krijgen zo hele verkeerde voorbeelden over het omgaan met dieren!
ze vinden het doodnormaal om er op los te meppen en dan te winnen...

brr.... word hier een beetje down van....

BEOGIDEON

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:28

WALGELIJK! De grote namen in de draf- en rensport worden door dit soort ik-wil-graag-winnen-maar-ik-weet-niet-hoe-behalve-slaan-types naar beneden gehaald. Belachelijk. Ga lekker buitenritjes maken en laat je zweep thuis. Dat je dit durft te plaatsen.... Wat een lef!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:28

uh ja maar dat kan ik ook niet helpen ik ben een van de wijnigen daar wiens ouders niet gescheiden zijn.
een hoop mensen daar komen geregeld in aanraking met de politie degene waar ik voor rijdt eten zelf minder om die pony's maar wat te kunnen voeren.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:31

bah,ik weet weinig af van de ren sport maar vind wel dat mensen door deze topics een heel verkeerd beeld krijgen.Louche zaken daar en heb medelij met die pony's,gedverdemme!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:33

zo erg vinden die pony's het daar niet want als die eigenaren zo erg waren lopen ze hun baasje niet achterna hinneken ze als het baasje er aan komt.
staan ze te popelen om te lopen.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:36

Kyrkelover: je probeert je er nu wel heel erg onderuit te praten, met excuses van, ja ik ben enige die geen gescheiden ouders heeft enzo, maar het is en blijft ongelofeliji

BEOGIDEON

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:36

Uhm..... Dát staat niet op video!

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:38

ze komen achter hunh baasje aan lopen..omdat ze mischien wel eten willen?!?!?!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:39

nee dat zijn geen excusen dat is hoe het daar is klaar en zondag rijdt ik gewoon weer twee koersen maar dan rustiger
uh nee typhoon ze krijgen zat te eten het zijn de eigenaren die hun eten er voor laten staan de pony's krijgen zat.

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:40

kyrkelover schreef:
uh ja maar dat kan ik ook niet helpen ik ben een van de wijnigen daar wiens ouders niet gescheiden zijn.
een hoop mensen daar komen geregeld in aanraking met de politie degene waar ik voor rijdt eten zelf minder om die pony's maar wat te kunnen voeren.

in aanraking met politie?

en daar ga jij als 14 jarig meisje tussen zitten, en voor rijden??
hele gezonde situatie,, en je ouders doen daar lekker aan mee?

die eten zelfs minder?

ik zou zeggen.... ga lekker een andere sport doen,,
koop een bal en ga voetballen,, een stuk goedkoper!.. een bal kan niet ziek worden... als er eens iets is met zo'n diertje, iets wat heel reeel is. vooral als je zo'n zware sport beoefent...... een veearts kun je dan helemaal al niet betalen.. (geld voor de bazen van de pony)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:45

als er hier in de buurt ponyrennen waren waar het niet zo was hadden we daar gereden maar die zijn er niet we hebben voor de minst erge bond gekozen end at is deze voor de rest zijn er geen en als 14 jarige kun je ook nog nergens gaan oefenen laat staan wedstrijden rijden op het groot spel.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:11

kyrkelover schreef:
als er hier in de buurt ponyrennen waren waar het niet zo was hadden we daar gereden maar die zijn er niet we hebben voor de minst erge bond gekozen end at is deze voor de rest zijn er geen en als 14 jarige kun je ook nog nergens gaan oefenen laat staan wedstrijden rijden op het groot spel.

Ik was als 14-jarige ook helemaal gek van draf- en rensport - maar ook van paarden zelf! Ik heb gewoon een paar jaar gewacht, tot ik een baan had en zelf een draver kon kopen, die mee kon doen aan de échte koersen.

Als je van paarden houdt, dan doe je hier niét aan mee, punt uit. Dit is geen "klein spel", maar "grote ellende", en kinderen zoals jij helpen om dit in stand te houden. En na wat je verteld hebt over de mensen die hier hun paarden voor ter beschikking stellen, heb ik helemaal het idee dat je je hier ver van moet houden. Ik begrijp niet dat dit van de dierenbescherming mag, maar misschien gelden er in België wel andere regels, geen idee.

En op deze leeftijd, als je echt een beetje handig met paarden bent, kun je nu ook al bij een echte trainer helpen met de paarden, waardoor je als je straks oud genoeg bent mee kunt doen aan de echte koersen, die met respect voor het paard worden verreden.

Kijk nou nog eens naar je filmpje, en beeld je nou eens in dat het jouw eigen pony is die daar voor de kar loopt, en dat je het meisje er achter niet kent. Is het dan nog zo'n leuk filmpje?

Stop met deze wanpraktijken, want met liefde voor paarden heeft dit helemaal niks te maken. Dit is amusement voor mensen, ten koste van dieren.

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:17

@ promptertje....Dit heb je heel goed gezegt.je hebt echt 200% gelijk alleen ziet zij dat niet in.Als je echt van paarden houdt doe je hier niet aan mee...

naamluktniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:50

Dit is zeer onprofessioneel, en anti-reclame voor de draf-en rensport.Maar...je hebt wel lef...dat je het filmpje durft te plaatsen! Boos!