De bolletjes wol zijn weer in zicht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cijsalover

Re: De bolletjes wol zijn weer in zicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:18

Jep, die van mij krijgt ook al een vachtje! Ik vind het wel snoezig hoor, voor mij hoeven al die dekens niet. Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:18

Hahaha , ja die okselharen , dan is het echt mis *LOL*

Dat vettige is volgens mij echt iets van IJslanders...een wei verderop bij Rena staat een heel clupje IJsjes , baasjes daarvan klagen er wel over dat ze zo stinken in de winter door al dat huidvet Clown

Rena heeft ook niet bepaald een indruwekkende wintervacht , ik merk gewoon ineens dat die vacht wat rommeliger wordt , dus zullen de haren wel langer zijn..... zie profiel , zo af en toe tussendoor een foto waar je echt iets van haar ziet ipv zo'n glad velletje.

Maar dat haar zit wel lekker dicht op elkaar.

Overgang winter-zomer is duidelijker omdat ze in de winter heel erg licht is , tegen het witte aan bijna , en dan in het voorjaar ziet ze er niet uit omdat ze heel langzaam van achter naar voren doorkleurt. Dus dan heeft ze nog zo'n witte reet terwijl koppie en een stukje schouder al onthaard zijn en wat donkerder zijn , zoals hier :

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pmarena op 15-08-06 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:24

Haha die van mij heeft dat vettige ook, en het is toch écht geen IJslander Clown
Als ik even geaaid heb ofzo zijn mijn handen ook altijd helemaal grijs. Heb net even zonder zadel gehobbeld, met een spijkerbroek aan, nou die wil je niet zien Bloos Echt vies Clown

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:24

Die van mij krijgt ook al beetje een wintervachtje viel me gister op! Lachen

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:44

bij sietske is nog niet veel te zien, maar siets staat ook al minstens 6 jaar overdag de hele dag buiten in de winter weer en wind....
netam heeft al wel een aardige wintervacht maar toen ik die kocht (1 aug) stond hij alleen maar binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:47

pmarena schreef:
Hahaha , ja die okselharen , dan is het echt mis *LOL*

Dat vettige is volgens mij echt iets van IJslanders...een wei verderop bij Rena staat een heel clupje IJsjes , baasjes daarvan klagen er wel over dat ze zo stinken in de winter door al dat huidvet Clown

Rena heeft ook niet bepaald een indruwekkende wintervacht , ik merk gewoon ineens dat die vacht wat rommeliger wordt , dus zullen de haren wel langer zijn..... zie profiel , zo af en toe tussendoor een foto waar je echt iets van haar ziet ipv zo'n glad velletje.

Maar dat haar zit wel lekker dicht op elkaar.

Overgang winter-zomer is duidelijker omdat ze in de winter heel erg licht is , tegen het witte aan bijna , en dan in het voorjaar ziet ze er niet uit omdat ze heel langzaam van achter naar voren doorkleurt. Dus dan heeft ze nog zo'n witte reet terwijl koppie en een stukje schouder al onthaard zijn en wat donkerder zijn , zoals hier :

Afbeelding

Yeah. Okselharen Cool
Ik heb ze nog niet gezien, tis echt geeeen gezicht. Keet is de enige op stal die het zo erg heeft hihi. Haha!
Die vetlaag heeft Keet (dan wel geen IJslander, maar een Fries) heeft Keet ook, hoewel ik der dagelijks
een borstel overhaal. Er werd mezelf gevraagd of ik der ergens mee insmeer..
Nouja, toch geen slecht teken?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:24

Morrie heeft ook zo'n vetlaag, leuk als je er in je gewone kleren even op gaat zitten...... en hij begint ook alweer baard te krijgen, zag ik vanmorgen....

ik veeg de losse haartjes er echt met bakken tegelijk af, gewoon met het blote handje....

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:34

is wel een lief gezicht die winter vacht

die van krijgt dit jaar ook geen deken meer op. omdat die nu de heledag buiten staat
vorige winter had die echt een hele dunnen winter vacht, had die wel een deken op
deken er even af voor de foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GC7ISHMQ het is de bonte.

is het ook waar dat paarden zonderdeken op staan in de winter rustiger zijn als paarden met deken.
als ze naar buiten gaan om te rijden of zo , omdat ze dan minder last hebben van de kou ?
dat vroeg ik me af

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 00:11

Auk begint nu ook zo langzamerhand weer wat dikker haar te krijgen.
Eindelijk weer een teddy! Haha! Haha!

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:28

Ahh ik heb Nacino's eerste winterharen ook gespot; zijn koperen gloed komt weer over zijn mooie diepbruine gladde zomerhaar, kan het niet nog even wachten, tis nog zomer Knipoog