[AR] SGMW Ommen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Re: SGMW Ommen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:15

Eindelijk eens iemand die er een EL voor krijgt, er komen er wat mij betreft meer voor in aanmerking Lips are sealed

Gefeliciteerd allemaal!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:55

opmerkingen.. het pakeerterein als je niet blijft slapen... dat was me een klere eind van het terein af...
en verder vonden wij het wegen traject wat saai en slaap verwekkend... als maar over de lange weg recht door... Boos!

boer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:16

Buxy schreef:
opmerkingen.. het pakeerterein als je niet blijft slapen... dat was me een klere eind van het terein af...
en verder vonden wij het wegen traject wat saai en slaap verwekkend... als maar over de lange weg recht door... Boos!

was dit je 1e x in ommen?

We hebben 4 jaar bijna alleen maar bos gehad met het weg traject en mensen begonnen te klagen dat er te veel bos was en t leek elk jaar t zelfde.. dit jaar iets heeeel anders.

En ja t andere parkeer terrein was ver weg. maar zag jij ergens dichterbij een andere oplossing? dat is alleen nog land van de manege waar we konden parkeren.. En als je op de overnachtings plek stond moest je tot na de prijsuitrijking blijven staan want toen werd de weg pas weer vrij gegeven. Er zijn er al een paar sochtends vroeg verhuist naar t terrein verder weg omdat ze eerder weg wouden

Maarja van het parkeer terrein konden we weinig aan veranderen. is geen plek verder...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:18

ik vond het ook prima te doen hoor... de afstand tussen terrein en parkeerplek.

Boer: Heb je mijn PB gehad?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:19

Traject was altijd mooi in Ommen Ja Zeker voor ons Westerlingen, die alleen maar asfaltwegen kennen.

Was dat terrein dezelfde als die van vorig jaar?
Het is inderdaad niet op rolafstand, maar ik vond het ook niet overdreven ver. Er zijn inderdaad geen andere mogelijkheden. Tsja, vorig jaar hebben wij zondags wel langs die weg gestaan (waarlangs ook start A was zeg maar), aangezien we het terrein niet meer opkwamen. Maar echt ideaal was het niet om langs die weg te staan.

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:03

Citaat:
wat bedoel je?

iemand gediskwalifiseerd met overmatig zweepgebruik? of bedoel je wat anders

Weet niet wat hij heeft gedaan. Stond op strafpuntenlijst hindernis 6 > wreedheid.
Was er niet dus heb het zelf niet gezien. (Kan me der wel iets bij voorstellen wat er gebeurd is)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:05

Wreedheid is inderdaad overmatig zweepgebruik.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:58

boer schreef:
Buxy schreef:

was dit je 1e x in ommen?

We hebben 4 jaar bijna alleen maar bos gehad met het weg traject en mensen begonnen te klagen dat er te veel bos was en t leek elk jaar t zelfde.. dit jaar iets heeeel anders.

En ja t andere parkeer terrein was ver weg. maar zag jij ergens dichterbij een andere oplossing? dat is alleen nog land van de manege waar we konden parkeren.. En als je op de overnachtings plek stond moest je tot na de prijsuitrijking blijven staan want toen werd de weg pas weer vrij gegeven. Er zijn er al een paar sochtends vroeg verhuist naar t terrein verder weg omdat ze eerder weg wouden

Maarja van het parkeer terrein konden we weinig aan veranderen. is geen plek verder...

was voor ons de eerste keer ommen... Ja
zelf zie ik persoonlijk wel graag bos.. alsmaar asvalt rechtdoor kun je overal wel.. maarja t zei zo..
en die pakeer plaats... tsja echt een andere oplossing was er ook niet nee maar eerst een kwartier langs de weg stappen is nou niet geweldig.. zorg dan iniedergeval voor volgende keer een toiletwagen op het pakeer terein... Knipoog

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:22

Ommen was ook dit jaar weer een leuke en gezellige wedstrijd. Buxy stonden jullie op het parkeerterrein aan de overkant? daar beneden zeg maar? Ik vond die afstand wel meevallen... en daar stond ook een dixie toilet. Het traject vonden we ook erg mooi, maar dat komt misschien wel omdat wij dat in het westen absoluut niet gewend zijn. Dan is een zandpad al heel wat en mooi uitzicht.
Ik vond het een geslaagde wedstrijd en de hindernissen waren ook mooi en goed te doen!

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:59

Aan de overkant van de weg was bedoel voor mensen die overnachten en de paarden aan de wagen hebben staan.
De mensen die heen en weer reden stonden nog verder weg.

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:47

ardo_iggy schreef:
Aan de overkant van de weg was bedoel voor mensen die overnachten en de paarden aan de wagen hebben staan.
De mensen die heen en weer reden stonden nog verder weg.

oh ok vandaar

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:01

klopt inderdaad... en daar waren geen toiletten en dat was toch wel het meest onhandige vonden wij... Knipoog dat we met de aanspanning heen en weer moesten rijden oke.. maar als je hoge nood had moest je ook aardig haast maken.. Knipoog

verder waren de hindernissen inderdaad goed.. Ja
heb jou zaterdag nog wel zien rijden maaike.. Ja