Wat jammer dat ik Ermelo gemist heb. Ik wist niet dat het was... Is er binnenkort nog ergens hier in de buurt toevallig?
....ohw, lees net van Putten, haha. Maar dan ben ik naar m'n 1e wedstrijd met Lotje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roxatte schreef:Vickelientje schreef:Ik heb et inschrijfformulier uitgeprint![]()
Er staat wetenswaardigheden voor de speaker... wat moet ik daar invullen? en hoeveel? Ik weet niet hoe dat gaat, want ben nog nooit bij ringsteken wezen kijken.
Kan nog lachen worden dan he
Dan had je gisteravond even in Ermelo moeten gaan kijken ! Waren mooie aanspanningen bij. Op 12 augustus is het in Putten. Tja wetenswaardigheden...., bv dat Lotje nog niet zo lang voor de kar loopt en nog wel eens heeeeeel erg hard wil??
Vickelientje schreef:Hahamss is dat wel een goed idee ja! Is iedereen vast gewaarschuwd
![]()
Wat jammer dat ik Ermelo gemist heb. Ik wist niet dat het was... Is er binnenkort nog ergens hier in de buurt toevallig?
....ohw, lees net van Putten, haha. Maar dan ben ik naar m'n 1e wedstrijd met Lotje
Roxatte schreef:Das waar ook ja, je eerste wedstrijd !! Op 15 juli is het ringsteken in Nijkerk maar dat is weer wat verder weg....
Roxatte schreef:Wij zijn jammer genoeg niet in Nijkerk geweest en kon dus geen ideeën opdoen. Weet iemand misschien nog iets leuks ??????? In Elspeet hebben ze geen thema maar het wordt wel gewaardeerd als je er iets leuks van maakt
bontegevaar schreef:Morgen gaan wij ringsteken in Hellendoorn. Zijn al weken met onze kar bezig. Timmeren, schroeven enz...
(Ja,ja met 2 dames) Zal ff foto plaatsen zodra we die hebben. Wij gaan voor de apartste combi, maar
wel in stijl