[AR] Ringsteken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vickelientje

Re: Ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:44

Haha Haha! mss is dat wel een goed idee ja! Is iedereen vast gewaarschuwd Vork
Wat jammer dat ik Ermelo gemist heb. Ik wist niet dat het was... Is er binnenkort nog ergens hier in de buurt toevallig?

....ohw, lees net van Putten, haha. Maar dan ben ik naar m'n 1e wedstrijd met Lotje Ja

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:51

Roxatte schreef:
Vickelientje schreef:
Ik heb et inschrijfformulier uitgeprint Haha!
Er staat wetenswaardigheden voor de speaker... wat moet ik daar invullen? en hoeveel? Ik weet niet hoe dat gaat, want ben nog nooit bij ringsteken wezen kijken.
Kan nog lachen worden dan he Tong uitsteken

Dan had je gisteravond even in Ermelo moeten gaan kijken ! Waren mooie aanspanningen bij. Op 12 augustus is het in Putten. Tja wetenswaardigheden...., bv dat Lotje nog niet zo lang voor de kar loopt en nog wel eens heeeeeel erg hard wil Haha! ??

Dan moet ze niet die dag hartstikke koppig wezen en voor geen meter lopen anders sta je ook voo l.l

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 11:53

Vickelientje schreef:
Haha Haha! mss is dat wel een goed idee ja! Is iedereen vast gewaarschuwd Vork
Wat jammer dat ik Ermelo gemist heb. Ik wist niet dat het was... Is er binnenkort nog ergens hier in de buurt toevallig?

....ohw, lees net van Putten, haha. Maar dan ben ik naar m'n 1e wedstrijd met Lotje Ja

Das waar ook ja, je eerste wedstrijd !! Op 15 juli is het ringsteken in Nijkerk maar dat is weer wat verder weg....

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:59

Whaha, Napie, ja idd! Hoewel ik dat niet verwacht bij Lotje... die batterij wil maar niet op Haha!
Roxatte schreef:
Das waar ook ja, je eerste wedstrijd !! Op 15 juli is het ringsteken in Nijkerk maar dat is weer wat verder weg....

Jaaaah Ja een miniwedstrijd!
Ah, Nijkerk, dat is nog wel de moeite waard vind ik. Maken we er wel een dagje uit van Lachen Thanx

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 10:18

Weet iemand hoe laat en waar het ringsteken in Nijkerk is zaterdag??

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 15:01

Het begint om 19.00 uur en het is in het centrum van Nijkerk bij de grote kerk aan de Torenstraat. Als je Nijkerk in komt rijden zie je al een witte kerktoren en bij die kerk is dus ook de Torenstraat....In Nijkerk besteden ze altijd heel erg veel aandacht aan de aanspanningen en is heel erg leuk om te zien, ik meen dat ze dit jaar het onderwerp "sport"hebben maar dat weet ik niet zeker. Kun je alvast ideeën opdoen voor het ringsteken in Elspeet Vork

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:36

aaah dank u dank u Afgod Ga ik mooi even kijken daar!
Ja... moet even kijken hoe het er aan toe gaat en idd ideeën opdoen. Hoewel Mo en ik al wel een ideetje hebben Haha!

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:33

Gister gekeken in Nijkerk. Vond het erg leuk Haha!
Is er in Elspeet ook een thema elk jaar? Of is dat meer zo van 'ga op je leukst'? Vork

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 16:06

Wij zijn jammer genoeg niet in Nijkerk geweest en kon dus geen ideeën opdoen. Weet iemand misschien nog iets leuks ??????? In Elspeet hebben ze geen thema maar het wordt wel gewaardeerd als je er iets leuks van maakt Knipoog

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 07:37

Roxatte schreef:
Wij zijn jammer genoeg niet in Nijkerk geweest en kon dus geen ideeën opdoen. Weet iemand misschien nog iets leuks ??????? In Elspeet hebben ze geen thema maar het wordt wel gewaardeerd als je er iets leuks van maakt Knipoog

Jaaaah, ik weet wel iets leuks... maar dat verklap ik niet Schijnheilig anders lijken we zo op elkaar Haha!
In Nijkerk was het thema 'sport', dus er was een stel met 2span shetten die hadden de gele band... en zelf in judopak.... en wielrenners....
Goh, maar meer ideeën als die van mezelf weet ik eigenlijk niet... ben niet zo creatief zeker Nagelbijten / Gniffelen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:58

Bij ons in het dorp is het 12 augustus. En natuurlijk gaan we weer mee doen. Een groot deel doet mee in friese aanspanning helemaal in kledendracht en al, maar je mag ook gewoon voor de lol mee doen. Zoals wij altijd doen. Je hoeft niet perse in kledendracht, wagen maakt ook niets uit.

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:57

Ik ga zondag ringsteken met Maikey Haha!

Het is wel voor de lol.

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:14

Ik heb vandaag voor het eerst meegedaan met ringsteken, ik was steeds op vakantie. Het ringsteken ging best wel goed, maar we hadden geen prijs. Dus zouden we eigenlijk maar weer terug naar stal gaan, maar ik moest nog even naar de wc dus ging ik bij iemand binnen naar de wc. Toen hoorde ik ineens door de luidsprekers: Wil Cindy **** zich melden voor de eerste prijs met de Bestgaande pony! Haha ik had dus toch wat gewonnen, een beker, een rozet, lolly's voor iedereen op de kar en 15 euro. Verder kreeg elke deelnemer een grote zak lucerne dus het was toch wel een geslaagde dag. Aanstaande donderdag doe ik weer mee, maar dan in een ander dorp!
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 21-01-14 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Achternaam verwijderd op verzoek.

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 20:24

Wat leuk, gefeliciteerd met je prijs!! Als je de eerste prijs voor het ringsteken wilt hebben, moet je eigenlijk alle ringen steken wat toch heeeel moeilijk is. Als er dan nog meerdere aanspanningen alle ringen gestoken hebben doen ze nog een barrageronde; dan moet je zo hard als je durft langs de ringen en natuurlijk alle ringen steken...
Maar bestgaande pony vind ik ook heel knap, is toch een compliment van de jury. Veel succes met het volgende ringsteken, het is zo leuk!! Cool

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:30

Dankjewel! Ja, alle ringen steken is erg lastig. Ik reed en de dochter van de eigenaar stak. Ik ga proberen de foto's op bokt te zetten!

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:34

Ah, super! Gefeliciteerd met je prijs! Haha!

Ik heb vandaag het inschrijfformulier gemaild (ja, lekker op tijd Bloos )
Heb er erg veel zin in!

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:02

Hier enkele foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:46

Ik ga aankomende donderdag weer ringsteken. Ben alles al aan het poetsen want ik ga voor het schoonste geheel. Gezien ik zelf de bekers heb gekocht weet ik al wat ik eventueel kan winnen Haha!
Findira @ bokt is mijn steekster

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:05

Morgen gaan wij ringsteken in Hellendoorn. Zijn al weken met onze kar bezig. Timmeren, schroeven enz...
(Ja,ja met 2 dames Knipoog ) Zal ff foto plaatsen zodra we die hebben. Wij gaan voor de apartste combi, maar
wel in stijl Haha!

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 07:35

bontegevaar schreef:
Morgen gaan wij ringsteken in Hellendoorn. Zijn al weken met onze kar bezig. Timmeren, schroeven enz...
(Ja,ja met 2 dames Knipoog ) Zal ff foto plaatsen zodra we die hebben. Wij gaan voor de apartste combi, maar
wel in stijl Haha!

Wat leuk, heel veel succes en ik ben heel nieuwsgierig naar de foto's Vingers aflikken

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:50

Hier de foto's van het ringsteken in Hellendoorn. Wij hebben dit jaar meegedaan als zigeuners. We hadden een platte wagen van een mede menner geleend en zijn met zn 2en gaan timmeren. Resultaat werd wel heel gaaf. Schuur omgespit naar ouwe zooi. Ponys laten wennen aan belletjes om de benen en hoofstellen zonder oogkleppen. 1 Pony mee achter de wagen met een zak stro op zn rug. Kippen uit het kippenhok gehaald en in een 'kooi' gestopt en hond mee > op naar Hellendoorn Pling

Hier een aantal foto's:

Afbeelding
Afbeelding

http://www.freewebs.com/dieneke/rinsteken%2006-2.jpg
http://www.it-spin.nl/ringsteken-2006/i ... c_0315.jpg
http://www.it-spin.nl/ringsteken-2006/i ... C_0343.JPG
Laatst bijgewerkt door bontegevaar op 15-08-06 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:08

Wauw! Dat is echt supermooi geworden zeg!! OK dan!

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 19:21

Echt heel erg leuk!!! Daar heb je veel werk van gemaakt, maar dan heb je ook wat Cool. Wat zullen jullie een koude voeten hebben gehad.....

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:31

Wat ik me afvraag he
ik zie hier alleen maar aanspanningen
kennen jullie geen ringesteken onder de man ?

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:33

Dit forum heet Aangespannen rijden dus dit topic gaat ook niet over het ringsteken onder de man. Knipoog