Ok ff een oproepje aan alle mensen die dit topic volgen Columbia en ik willen een meeting gaan organiseren en daarvoor zijn wij op zoek naar: 1. Een leuke plek in Noord Holland waar deze meeting gehouden kan worden 2.Iemand die een demonstratie NH + paard wil geven (alles is welkom) 3.Iemand die NH-spullen verkoopt en hierover nog uitleg wil geven
4. Wil je bij de aanwezig meeting zijn? Opgeven kan via PM bij Columbia of bij mij , datum volgt wanneer we weten wie er een demo gaat geven
Hmm, iemand die spullen verkoopt en uitleg kan geven, dat kan vast wel geregeld worden Ik heb een verdeelpunt in Sassenheim, en anders vast ook wel iemand noordelijker die dat tijdelijk wil zijn, mocht ik zelf niet in Nederland zijn in die periode
ah leukleuk... nog meer ideeen? callippo ik stuur je wel even een Pm Weet er iemand nog een NH combinati(paard+ruiter) die bijv parelli demo kan geven? Of andere methode?
Dat gaat lekker zo! * Dus we hebben een prima plek om de meeting te houden (zelfs inclusief plek om te ) * Een plek om trailers neer te zetten * Iemand die NH spullen kan komen verkopen * Een workshop touwhalster * Genoeg enthousiaste mensen!! Nu nog een goede demo/clinic regelen... wie o wie?
Interesse om mee te doen tot nu toe volgens mij: 1. Arabesk 2. Nienke07 3. Navanja 4. hyppolyte 5. sanne83 6. lailapri 7. Jus_dOrange 8. Wicky 9. Niessie 10. Lissyx 11. Navanja 12. Prince 13. e_horse 14. callippo 15. Morgannah 16. Jossie 17. Columbia 18. Nikita12 19. CooLLady 20.....
hey hallo! ik heb het topic niet echt bijgehouden, maar zo'n meeting lijkt me wel erg leuk. ben alleen niet zo ervaren met NH, maar wel geinteresseerd! ik had begrepen dat het in egmond zou zijn, klopt dat?
Hey! Er komt idd een NH meeting ergens in noord-holland ! (niet in egmond waarschijnlijk). er zijn ook al veel enthousiaste reacties binnengekomen, je hoeft ook niet ervaren te zijn met NH, ben ik ook niet
Er zal binnenkort als alles zeker meer info komen te staan hierzo, dus nog heel even afwachten . Als je mee wilt doen kun je alvast ff een mailtje sturen...
Hey mandy... T wordt dus bbq bij jou thuis, wsl op 5 augustus (als jou dit uitkomt ) er zijn al zo'n 10 geinteresseerden... Ook willen we iets van NH-dvd kijken of iets in die richting.. Maar daar Pm'en we nog wel even over