wie heeft info over dit bitloze hoofdstel?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 21:21

oke dank je, ik ben juist op zoek naar ervaringen, ook al zijn ze nog zo verschillend. waar ik zo eens over nadenk, ik vind het nogal vol onder het hoofd bij het hoofdstel van anouar. ik denk dat ik dat zelf een beetje te veel van het goede vind. ook niet om anouars enthousiastme de grond in te boren hoor, absoluut niet. zoveel ruiters, zoveel wensen, en ook zoveel meningen!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:34

Ik doe geen dressuur zonder bit. Daarom vind ik dit hoofdstel fijn. Voor dressuur doe ik het bit eraan en naar buiten doe ik hem zonder bit.
Buiten heb ik hem niet heel erg nodig, Anouar reageert perfect op mijn zit en stem, dus hij hangt er meer aan voor nood.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 17:57

ik bedacht me nog iets, dit hoofdstel heeft geen frontriem, zal de werking eruit gaan als ik er wel een frontriem aan hang? ik krijg binnenkort een nieuwe van iemand, maar dat is zonde van het geld als ik hem hier niet aan kan doen. misschien dat iemand het weet?

Anoniem

Re: wie heeft info over dit bitloze hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:40

Over welk hoofdstel heb je het nu, waar je een frontriem aan wilt doen?
En waarom zou je dat eventueel willen?

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 21:05

die uit mijn eerste post, die jij dus ook hebt. waarom ik dat eventueel zou willen: iemand wil me als bedankje graag een frontriem geven, omdat ik ooit heb gezegt dat ik die zo leuk vond. als hij er niet aan kan, kan ik dat nu tegen haar zeggen, en is het geen weggegooid geld. ik zal het sneu voor haar vinden als ze een koopt, en ik er uiteindelijk niets mee kan, want ze bedoeld het zo goed.

Anoniem

Re: wie heeft info over dit bitloze hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:48

Het zal wel kunnen, denk ik. Een frontriem heeft verder geen functie, en heeft volgens mij (dus) ook geen invloed op de werking van het hoofdstel.

Wat ik o.a. zo lekker vind aan dit hoofdstel, is juist ook het ontbreken van allerlei riempjes. Maar da's persoonlijk natuurlijk.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 22:16

nee idd. anders mail ik gewoon even naar die site toe die ze verkoopt en vraag ik het hen ook nog even.

Kiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:57

Leuk topic, toevallig (okee.. toeval bestaat niet ) had ik ook interesse in dit hoofdstel (die uit de eerste post).
Had hem van de week bij iemand in mijn hand, en het voelde wel okee.
Fijn leer, en niet slordig afgewerkt oid.
Mooie prijs-kwaliteitsverhouding leek mij!